Düğünümüz....

15 Aralık 2011 Perşembe

UEFA'da KARTAL Destanı-Ben Bir DİŞİKARTALIM!!!

Seni face de "Duygu A...."die ararken birden karşıma bjk resmi çıktı demişti sevdiğim..O an çok mutlu olmuş çünkü kendisi de beşiktaşlıymış...Böle romantik(!) bir şekilde ekledi işte beni..:)
Ama beni bir İnönü'ye getirmedi.Saçma sapan bir kıskançlık işte..Sanki bjk taraftarı duygu gelsede süzsek die sıraya girdi..:))
Nese UEFA Avrupa Ligi'nde İngiltere'nin Stoke City takımını 3-1 yenen Beşiktaş, E Grubu'nu 12 puanla lider tamamlayarak, 2. tura yükseldi. i ve 11 puanlı Stoke City'nin önünde bir üst tura çıktı.
Bir Dişikartal olarak seninle gurur duyuyorum Kartalım!!!!!!!

6 yorum:

  1. cnm benim aynı takımı tutuyor olmamıza çok sevindim, işte gerçek aşk beşiktaşk :)

    YanıtlaSil
  2. güzel maçtı, çok güzel çevirdiler maçı. tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. tanışma hikayeniz süper!!! bayıldım dişi kartal bir fb olsamda sevdim tutkunu :D

    YanıtlaSil