Düğünümüz....

16 Aralık 2011 Cuma

Biev Ganimetlerim

Babannem öldükten sonra pek dışarı çıkmadım.Vicdanım çok acıodu çünkü.Bi akşam arkadaşlarımın ısrarıyla Sinop'un en güzel oteli olan vira otel e yemeğe gittik.Tanrım masa süslerine bayıldım.Sormadımda nerden aldınız diye.Sonra geçen gün Biev de indirim olduğunu gördüm.Kaçırır mı duygu kaçırmaz tabi:)Aman tanrım bide ne göreyim içimde kalan mumluklar veeeeee %50 indirim de şansa bakar mısınz.Evrenden torpilli miyim ne:)Herkes kotonda mangoda indirim var die yazarken ben de bunu yazayım dedim.Çünkü bizim mangomuz yok:)ilk morunu aldımm daha sonra altın rengini sonra kızmmmm duygu yemek takımın belli değil bi de gümüş rengini al dedim.Pişman değilim hepsini bayıla bayıla aldım kızlar.Güzel sofralarıma küçük birer dokunuş hepsi.İşte aldıklarım netten siizn için buldum;)
                                                        Mor Mumluklarım

                                                                



Altın yaldızlılar

9 yorum:

  1. hiiigghh çok hoşlar.. hemen bievi tıkladım bende.. saol bu güzel indirim haberin için canım ve iyi günlerde kullan inşallah :)))

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canım..
    Gerçekten çok güzeller..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullan balım..

    YanıtlaSil
  4. canım benim güle güle kullan ben de bi bakayım :)

    YanıtlaSil
  5. turta tadında yaşamak;ne demek canm saol
    hayat cafe tarifleri;saol güzelimmm
    hamide;hemde çook bakıp bakıp duruyorum
    pembeesinti;saol balım:)
    tuba;bak tuba kaçırma;)

    YanıtlaSil
  6. canım baktım site bakımda diyo yaaa

    YanıtlaSil
  7. tatlım bloğunun facinden açıklama yaptm baya..ama burdan da yapayım
    tatlım sitesinde zaten indirimsiz gösteriyor..biev mumluk diye ara bide;)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel mumlar, yılbaşı zamanı en çok mumlar ilgimi çekiyor :)

    YanıtlaSil