Düğünümüz....

26 Aralık 2011 Pazartesi

2012 Sen Gel Benim Yılım ol Ne Dersin?

Bu yılın bitmesine sadece 5 gün kaldı.Yeşil ve kırmızıyı en çok bu sıralar görüyorum desem yalan olmaz:)2011 benim için ço yoğundu..Nişan telaşı,şehirler arası yollar derken kayboldum:)Benden babannemi alırken bu yıl,sevgilimi amca beni yenge yapan Azad'ı verdi ellerimize..2'de güzel hatta(demin öğrendim bloğumda sıkça bahsettiğim arkadaşşım Gülbahar hamile)3 güzel bebiş haberi...
2012 gelini Tuba da beni mimlemiş..2012'den 12 Dilek..Bana 12 değil 22 tane yetmes:)
Biiiiiiiiiiiiiiiiiir)Tabiki tayin biran önce Sinop'tan Zong.a tayinim çıksın,ben kocaya ve aileme kavuşayım..Güzel bi kurum bulayım kariyer yapayım,çocuk yapayım:)

İkiiiiiiiiii-->Aileme,sevdiklerime hatta sevmediklerime bol sağlık..Gerisi gelir zaten..Ve saçma ama sıralı ölüm nasip etsin Allah..Ve babannemi aldı 2011 benden Nolur benden daha kimseyi alma 2012 kaldıramıyorum:(

Üçççç...Evimi istedğim şekilde yapayımm..Maddiyat ve maneviyat hiç azalmasın...

Dörttttt..Çok güzel olayım düğünümde..Hatta gelinlik21 de en güzel gelinlik benim gelinliğim seçilsin..wuuu çok iddalıyım:)Kınam herkesin gördüğü göreceği en güzel kına olsun nedense bu kına benm için felaket önemli.Hiçbir şey içimde kalmasın.."ne gerek var"diyenlere inat herşey mükemmel olsun

Beşşşşşş--->Ah Tubitos o gereksiz,kıskanç,ne dediğini bilmeyen insanlar malesef bende de mevcut..Sinek küçük ama mide bulandırıyor malesef..Onların gezegendeki son gemiye binip çekip gitmelerini inan o kadar istiyorumki:)

altı...Cadı kılıklı kız kardeşimin şu okulu bitirmesini çok istiyorum.Yoksa bizimkiler bitecek..Ve daha az para harcasın:)olamaz mıııı...Olabilir...:)

yedi^^^^Ben mesela topuklu giymeyi öğreneyim mesela:))


sekizzzzz???acaba ne:)Ah cüneytt bazen herşeye "ne gerek var demesen",az sinirini atsan,azıcık romatik olsan,bi çiçeğin eline yapışmayacağını anlasan ve bölece ben mutlu olsam ne dersin..Hala bi orkide almadın ne diim sana..Gidecem tek orkidemi kendim alcam:)

dokuz...Mini cooper ım olsun hemde kırmızı gride olabilir:)


on,,,,,,Sevgilim uzmanlık sınavını kazansın Tanrım söz o ders çalışırken hep alttan alcam(girdiğim riske bakın)yeter ki kazansın

onbir-----Tatile gtmek istiyorum.Balayımda yamaç paraşütü istiyorum..Kızgın kumlardan serin sulara atlamak istiyorum..Yeni yeni yerler keşfedelim..Sabaha karşı uyuyalım bu romantik erkekle çok mümkün ya:)

oniki...Bu yazımı okuyann herkesin dileklerinin gerçek olmasını istiorum..Sizi de unutmadım:)

Ben de bu mimi;Güzin,S&A,ssdesignbutik,capricelin,hamide gelinyolu,taranis ,gülümse'ye yolluyorum..Merak ettim şimdi

13 yorum:

  1. allahııııım beni kimse mimlemicek diye dudağımı büküp oturuyordum kiiii sen mimlemişsin sağol kuzum benim, buradan daha önce beni mimlememişlere sitemlerimi iletiyorum hıhhhhh.... :DD neyse bebişim harika dilekler bunlar tuğbaya da söyledim senin de düğünün ve kınan dillere destan olacak; ama yani beni kıskandırmayın benimki geçti gitti bi daha evlenemicem çok da abartmadan lütfen :DD kocan uzman mı olacak senin bizim gibi :D inşallah olur canım ya...

    YanıtlaSil
  2. tüm dileklerin gerçek olur umarım tatlım :) 2012 senin yılın olsunn :)

    YanıtlaSil
  3. Tüm dileklerin gerçek olsun.
    Şimdiden Mutlu Yıllar!

    YanıtlaSil
  4. OHH NE ŞANSLIYIM
    hem sen hem tubıtom beni mimledi cevaplıycam kızlarrr :)

    YanıtlaSil
  5. unutmadan dileklerinin hepsi hepsi gerçek olsun..
    tayiinin olsun
    bir de kızgın kumlardan serin sulara bendeee istiyorummmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar :) Gelinlik modelinizi şimdiden merak ettim :) İnşallah tüm dilekleriniz gerçekleşsin. Selamlar.,

    YanıtlaSil
  7. kuzucum tesadüfe bak ben de seni mimlemiştim aynı konuda:) böylece mimlerimizi yapmış olduk:)

    yeni yılda dileklerimiz gerçek olur inşallah :-*

    YanıtlaSil
  8. 2012 zaten sizin yılınız, biz sıramızı savdık di mi? :)

    amiin hepsine...

    YanıtlaSil
  9. hakkında hayırlı olan bütün dileklerini rabbim 2012 de sana versin inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. kuzum benim bizi de unutmamış, aminn bebeğim hiç biri olmıcak şeyler değil, önce bi tayinin çıksın da sen rahatla ondan sonra herşey çok güzel olacak. hem 2012 bizim yılımız olacak çook işimiz var çok ama hep de keyifli işler düğün kına balayı ooo düşüncesi bile süper :)

    YanıtlaSil
  11. hamide;seni unutamazdık dimi bebek
    ahhh şu kına ve düğün btsede kurtlsak sennkide güzeldi canmm
    yes bebeğim kociş snava grcekkk...

    turta tadında yaşamak;canm hepimizn gönlüne göre olsn inş.

    milky;sanada ii yıllar canm

    senem 2012 gelinmm süper düğünler bizim olsun:)

    ahu;canm ben de çok merak ediorm vlla saol sanada ii yıllar

    selin;umarım kocişine kavuşursn canm sende

    ayşe;Sıra bzde canmmm

    hümoş;aminn canm amin

    tuba;evet canm bi gtsem rahatlçamm..2012 bzm yılımız tatlm tatlı heycanlar bizi beklio valla:)

    YanıtlaSil
  12. Kuzucum şimdi yaptım mimi,teşekkür ederim :) Tüm dileklerin gerçek olsun inşallah 6,9, ve 11 ortak dileklerimiz.İnşallah tez zamanda gerçekleşir.Sen zaten çok güzelsin ve düğününde de çook güzel olacaksınn :))

    YanıtlaSil
  13. selcen;tatlım ya bak sen atlattın umarım senn kadar şanslı olurum ve bir sorun çıkmaz:)

    YanıtlaSil