Düğünümüz....

13 Aralık 2011 Salı

Beyaz Koltuk Takımı

2012 gelinleri nerdesiniz..:))Ne zaman bitecek bu araştırmalar:)isyanlardayım o eve eşyalar nasıl seçilecek diye..ah ah uzakta olmak felaket zor anca böle netlerden bakıp yorum yapabiliyorum.Ama son zamanlarda bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine bu siteyi keşfettim.karşınızda ider mobilya ürünleri hoşuma gitti.Salon takımını beyaz düşünüyordum.ve fiyatları gayet uygun;)2.100 TL.İşte tituuummmm..

Not:Demin müşteri temsilcisi ile konuştum.Nakliyat ücreti size ait olup,yola çıktıktıkrtan sonra garantinin düştüğünü sölediler.Bir hayal kırıklığı daha yaşıyorum sayın okur..

12 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. tatlım ben de salona beyaz bakıyorum bugun çok güzel modeller keşfettim ama fiyatları yoktu nette. bence netten bakmak daha kolay mağazada kafa karışıyor birkaç mağaza belirleyip sadece onları gezmek lazım, hem gereksiz zaman kaybı hem de kafalar karışmasın. bence bu model oldukça şık fiyatı da çok komikmiş hakkaten ya benim dün beğendiğim köşe 2800 :)

    YanıtlaSil
  3. sayın 2012 gelinleri:))) beyaz koltuktan uzak durmanızı salık veririm ;) bende çok heves ettim ayyy ferah ferah diye ama bi oturup kalkmayla hayaller yerle bir... En kaliteli kumaş bile leke yapıyor rengi soluyor bi arkadaşımın tabiriyle 3 bi liraya koltuk aldım 3 liralık örtüyle üstünü örtüyorum :)
    benden 1 ay sonra evlenen bi arkadaşım aldı beyaz koltuğu belaya kaldı ne zaman konuşsak koltuklarını bakıma gönderiyo bizi alacaklardı misafir olarak neden alamamış "koltuklar yine gitmiş" kül grisi koltuk ve üstüne rengarenk minderlerle çok şık bi salon elde edebilirsiniz nacizane fikrim :)
    bi de internet çok yanıltır ölçüler vs

    YanıtlaSil
  4. bu mağaza izmitte varmış ya sevindim :)
    fulycim sana katılıyorum ben de kırık beyaz mobilya ve gri koltuk düşünüyorum. mucxxx

    YanıtlaSil
  5. bende bu düşünceler içindeyim, o eve nasıl eşyalar seçilcek de düzen kurulcak birsürü oda var hangi birine ne alıcaksın:)) koltuk takımı güzelmiş ama beyaz gerçekten çok zor kullanmak

    YanıtlaSil
  6. beyaz koltuk takımları gerçekten harika duruyor :)

    YanıtlaSil
  7. Salona beyaz güzel de canım, ilerde temizliği zor olmasın, iyi düşün bence :)

    YanıtlaSil
  8. Canımcım güzel bir model aslında ama bembeyaz seçmek risk herzman,beyaz detayları olsun ama bembeyaz olmasın bence de.Hem netten baktığın gibi olmuyo gidip görmek dokunmak gerek..Kumaşının leke tutmaması,silinebişlir olması,terletmemesi çok önemli..

    YanıtlaSil
  9. güzel bir takım canım, ama inan gezip dolaşınca fikrin değişecektir.. bende internetten baktım beğendim felan, mağazaya gidince tamamen farklı bir modelde karar kıldım, böyle şeylerde olabiliyor yani aklınızda olsun cici gelin adayları ;)

    YanıtlaSil
  10. canım ya beyaz mı olacak çok kirlenmez mi yaaa... ben korkarım ama tabi sen çok seviyorsun beyazı... onun dışında modelini beğendim... (mail attım bu arada :))

    YanıtlaSil
  11. Slm,beyaz koltuk düşünenlere Lazzoniyi önerebilirim.3 yıl oldu alalı ama ne renk değişimi ne de başka bı terslık yaşadm.gunlukte o koltukları kullanmasam da kalabalık mısfrlerde hep o odadayz we benm koltuklarm hala ılk gunkı gibi.kesınlıkle bakın derım,kolay gelsın:))

    YanıtlaSil
  12. minik kuşum mavim pempem algim.benim salonda huzur odası gibi. krem ağırlıklı kahve.koltuklar çok açık krem rengi çok çabuk kirleniyor.kesinlikle beyaz dşünüyorsan silinebilir antilop kumaş al.beyaz sabun köpüğüyle hemen temizleniyor.aklında bulunsun bebişim.

    YanıtlaSil