Düğünümüz....

17 Mart 2016 Perşembe

Dua

Pazar'dan beri yüreğim ağzımda...pazardan beri ne yediğimin tadı var ne de yaptığım bişeyin amacı..
Alya geliyor aklıma..ben 2.çocuğu ne zaman yapsam diye düşünürken şimdi onu nasıl koruyacağım telaşındayım..kaçmak geliyor içimden gidelim diorum ama nereye..ben hiç bilmem sabah çıkarken helalleştiğimi helal et hakkını diorum..ölürsem bağışla organlarımı ilk sana sorarlar çünkü..
zaten ambulans seslerini yüreğim kaldırmazdı şimdi daha bir irkiliyorum..dolmuşa hangi duraktan binsemin hesabını yapıyor beynim..zaten herkese potansiyel sapık gözüyle bakıyordum şimdi acaba canlı bomba mı die içim içimi yiyor..sahi npılır öle bişey olsa naparız..nasıl alyaya ulaşabilirim hemen..yok ya iyi değilim kimse değil..kimse kaderine razı değil..
Alya geliyor aklıma hiç çıkmıyor ki aklımdan zaten..sürekli gözüm onda diorum ya yüreğimde ağzımda..mesanem patlıcak sıkıştım dio Cüneyt patlıcak lafından irkiliyorum
Dua ediyorum..
senin için benim için Alya için dua ediyorum
güzel sabahlara uyanalım
korkmayalım
Siz de gitmeyin kalabalık yerlere..
size de dua ediyorum..


3 Aralık 2015 Perşembe

yaz..

dün mail gelmiş..yaz özlemişim die..aklına gelen herşeyi yaz demiş bi okuyucum eksik olmasın:)
insanın hayatı nasıl değişiyor sarı kafalı bi bebekle..Önceden zamandan bol hiçbirşey yokken şimdi 24 saat değil de 28 30 saat olsun diyorsun bir gün..çünkü hem annesin hem eşsin hem ev hanımısın...Allaha şükür ailem yanımda olmayanlar da bu serzenş için af diliyorum..Saolsun Gülay Abla da her ay gelip evimi silip süpürüyor..Amaaa...
Beni görünce gözleri gülüyor ya,sımsıkı sarılıp öpüyor ya,"birtanecik aşkım" aç diip poposunu sallıyor ya işte o an bitiyorum..eşke daha önce girseymiş hayatıma diyorum..çok seviyorum,çok aşığım çünkü Allah isteyen ve hakeden herkese versin...








2 Aralık 2015 Çarşamba

Beni Hatırlayan Var mı

işta tam da tükendiğim an ne yazcam nasıl başlıyacağım bilmiyorum.Aslında anlatacak çok şey var.Çok şey dedğimde Alya rutin işler yani..buraya belkide en son 1 yıl önce uğradım.O derecemi yoğunum yani..Aslında ev harici pek sayılmaz.sankş benim mesaim eve gidince başlıyor.Alya çok haylaz bi kız çocuğı hatta bu güne kadar gördüğüklerimin en haylazı diyebilirim.yoo öle 2 yaş sendromu değil o hep öleydi:)
Büyüdü...Şaka maka büyüttük..2 yaşında..pepe delisi yemek yemekten çok fazla hoşlanmıyor kinder süprizi sadece oyuncağı için alıyor.oyuncaktansa çok çabuk sıklıyor.Yemin ediyorum benden güzel dansediyor.Çok akıllı ya da bana öyle geliyor.Beni çok seviyor biliyorum..
Ya siz var mı beni hatırlayan diyor şimdiden herkese güzel bir yıl diliyorum..hiç kaybın olmadığı bir yıl (Amin)








25 Şubat 2015 Çarşamba

Alya Masal Koca Kız Oldu

Buraya tatil gibi uğradığım doğru.:)ama tekrar diyorum aklıma Alya Dan başka yazacak bişey gelmiyor.Günlerimiz onla dolu dolu geçiyor.Tek sorunumuz biraz geç uyku. Allah sağlık versin yeter diyorum.İşte artık bebeklikten çıkan kızım.



26 Haziran 2014 Perşembe

Alya Masal günlüğü

meraba pc nin başına geçince ne yazsam diye düşündüm inanın aklıma kızımdan başka bişi gelmiyor. ne yemek tarifi ne de gittiğim yerler...hiç biri aklımda yok..
belki sizi sıkabilir ama ben yinede ondan bahsedeceğim..
Alya Masal ın ilk 4 ayını hatırlamıyorum evet şaka değil..çünkü uyumayan bir bebekti gece gündüz kavramımız yoktu... gelen giden akıl verende cabası..ilk 10 gün çok ağladım benden tavsiye bi müddet kimseyle muatap olmayın..ki ben 9 aylık hamilelik döneminde hiçbişeyden etkilenmemiştim ama o ilk 10 gün loğusalık dönemi beni mahfetti..daha sonra herşey düzene girdi..uykusu yemesi içmesi...şimdi 7.5 aylık çok mutlu sağlıklı bir bebek..burda yazar bi maşallah der:)
ve artık işe başladım...ayrılmak çok zordu ama bi yerden başlıcaktım.
bu arada ıg de daha çok bulunuyorum
kullanıcı adım duyguoztur
yazmayı bile unutmuşum
herkese sevgiler




11 Haziran 2014 Çarşamba

7 ay olmuş...

kaç ay olmuş ben buraya yazmayalı..önüm arkam sağım solum alya Masal olmuş..yediğim içtiğim gezdiğim gördüğüm o olmuş:)
umarım daha sık yazarım artık..bi hoş geldin yok mu:))

8 Şubat 2014 Cumartesi

Alya Masal ve Annesi Duygu azıcık uğramak istedi...

en son kasımda yazmışım kasım demek Alya Masal mış..Artık hergünümüz her saatimiz Alya masal oldu..evet biz 11.11.2013 tarihinde sezeryanla dünyaya meraba dedik..anlatılacak o kadar çok şey var ki ama yaramaz bi kızın annesiyim bi gözüm kendilerinde şu an..merak edenler çok oldu..işte kızım ..maşalah demeyi unutmayın:)