Düğünümüz....

8 Aralık 2011 Perşembe

İlk Ödülüm

Bu benim ilk ödülüm...nişan tarihlerimiz birbirine yakındı.. sanırım düğünlerimizde aynı ay olcak ve biz birer eylül gelini olcaz..Bana bu ödülü layık gördüğü için Tuba'ya sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.(çok resmi oldu farkındayım sayın belediye başkanım diye başlıcam sandım yazıya hatta ama hoş görün dün resmi bi törenden çıktım)
Ve sormuş hakkımda 7 gerçek daha önceden yapmştım ama aynsı yapma niyetnde hiç değilim ozman bu hakkımda diğer gerçekler olsun:)
1)İlişkide asla affetmeyeceğim kurallarım var..İhanet ve şiddet..Bi dakka durmam.Çeker giderim..Ve ihanet eden insanlardan felaket soğuyorum kim olursa olsun bidaha ısınamıyorum.Mesela Ferhat Göçer evet şarkıları çok güzel ama eşini aldattığını duyduktan sonra ben de bitti o adam...
2)Haksızlığa asla gelemem..Ve kızgınlığı belli ederim bi şekilde...Sanırım bi hadisti bu tam hatrlamıyorum..Anlatmak istedği şuydu.Sana haksızlık yapana cevabını vermezsen ondan farkın kalmaz...Çok mantıklı bir söz..
3)Bende tuba gibi çiğ köfte hastasıyım..Hergün mutlaka alıyorum hatta iş çıkışı da yeni bi yer açılmış orda denicez arkadaşlarla ama abarttığımın farkındayımm biri bana DUR demeli..
4)Sesim çok güzel değil ama yalnız kaldığımda şarkı söylemeyi çok seviyorum ve dansetmeyi tabi..
5)Burnumdaki kemikten nefret ediyorum'!!!!
6)Bi kızım ve bir oğlum olsun istiyorum..Alya Masal ve Kayra Erk..İsimleri bile belli teyzeleri...
7)Gece yolculuklarına bayılıyorum.Hele o molada içilen ezogelin çorbası o kadar lezzetli gelioki ne alakysa:))


blog dünyasının çoğu mimlendiği için ben yolamıyorum..Sağlıcakla kalın..

7 yorum:

  1. kuzum benim her heyecanı beraber yaşıyoruz belki de aynı zamanlarda bebişlerimiz olur hehe :) isimleri bile belli çok güzel isimler seçmişsin bebeimm biz bulutla daha ortada çocuk yokken isim kavgası yapıyoruz :) şarkı söylemeyi ben de severim çiğ köfte tartışılmaz ama hergün yeme kıs midene zarar zaten küçücük miden varr..çok öperim kuzumu ben resmi takılmıcam :P muaaahhh.. he bi de bakarsın ilerde belediye başkanı olurum belli olmaz :)

    YanıtlaSil
  2. ay ben de seni ödüllendirmiştim ki zaten yapmışsın tatlım... neden bizler çiköfteyi deliler gibi seviyoruz:)) ayrıca benim de sesim iğrençtir ancak delilerce şarkı sölerim valla...

    YanıtlaSil
  3. tuba;evet tatlım ya bakarsın aynı anda olur merak ettim buldğunuz isimleri şimdi :)
    çiğ köfte merakk etme dün yemedim bu günde yemicem geceleri ağrı yapıor zaten kuzmm..bende seni öptm çokk olmayalım tabi resmi:)

    hamide;damarlarımızda acı mı dolaşıyor ne dmi çok saol canm sende beni unutmadığın için

    YanıtlaSil
  4. çocukların için düşündüğün isimler çok hoş.Erk'i hiç duymamıştım gerçekten ilginç geldi

    YanıtlaSil
  5. amaç demek sanırım canım ama erkeğe ben karışmıorum öle karra aldık bakalım benim istedğim olmaz sanırım:(

    YanıtlaSil
  6. İsimlerini yerim ben onların.Ne tatlı isimlermiş öyle,inşallah tatlım..gece yolduluklarına ben de bayılırım buarada

    YanıtlaSil
  7. tatlım beğenmene sevndim valla beğenen ksım olduğu kdar da beğenmeyen de var
    "masal ne alaka roman koy"diye iğrenç geyikler falan:)
    evet gece içmenin tadı bi ayrı yaaa:)

    YanıtlaSil