Düğünümüz....

22 Aralık 2011 Perşembe

Evde Tek Yaşamanın Artıları

Her ne kadar evli,nikahlı olsamda kocamdan işim dolayasıyla ayrı olduğumu cümle alem biliyor..Ama tek yaşamanın artıları tabiki var mesela
1)Akşam eve gidince ne yemek yapsam derdin yok.Kafana göre takıl..İstedğini ye iç,istersen yeme:)
2)Bi ton gömlek,pantolon vs. ütülemek zorunda değilsin..Ben relax bi memur olduğum için fazla resmyete kaçmıyorum:)
3)Yatakta yayıla yayıla yat..ohh bütün yatak senin
4)wc,banyo her daim temiz:)
5)Sıkıcı akraba ziyaretlerinden tamamen uzağım...
6)Arkadaşlarımla buluşurken evde bi bekleyenim yok;)
7)Özel günlerde avuntum var nasılsa yanımda olsa bana bi buket çiçek alırdı ama yanımda değil(bahaneye bakın)
8)Arkadaşları maç geceleri evime gelmiyor..Yengeaae yaaa hadi güzel ellerinle bi çay demlede içelim gbi nameler hiç yok:)
9)Ahhh şu an maaşımdan sadce ben sorumluyumm
10)yadaaa alışveri yaparken duyguğğğ o çok kısa alamzsın diyen bir şahsiyet hiç yokk
 aaa aşkım alırken farketmemişim..işte bu kadar:)
11)Sabahın köründe kalkıp kahvaltı hazırlamıyorum mesela..bu benim için çok önemli bi artı çok özlicem çoook:)
12)haftasonu temizlik derdn hç yok şimdi 1 + 1 kolay temizlenior ozamn 3 + 1 nasıl temizlenir ki..
AMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1)Ah gitsem o güzel evime kocişime sevdiği yemekleri hazırlasam
2)Ütüliiim ya bazen onu resmi görmeyi nasıl özlüyorum:(
3)Yayılmıım sıkışayım bölece bana geldiğinde bende unuttuğu kazağına sarılıp uyumam:(
4)olsun ben temizlerim domestosla her yer pırıl pırıl:))
5)off tamm sorun etmeden oflamadan puflamadan gdecem söz;)
6)Yine bekler o beni:)zaten işten geç çıkıor;)
7) bana bak burda dur işte ben orkide istiormm hemde lila yokyok beyaz
8)Sorun değil bebeğim bende maç sewiorum beraber izleris fenamı hem benm yanımda noo küfür;)
9)Hala ben sorummllum:)
10)Almam şekerim senden değerli mi
11)ahh orda olsamda hazırlasam....
12)öle bi temizlenir ki ayağımın altında kmse olmasın yeter dimi ama

küçükperi'nin dükkanı çekilişi için buradan;)
atölye nar'ın çekilişi içinse buradan buyrun

12 yorum:

  1. yanlızlık iyide bazen zor be canım :(

    YanıtlaSil
  2. amaaa dan sonrasını çook sevdim yalnızlık güzel de sürekli olmadığı müddetçe :)

    YanıtlaSil
  3. evde tek yaşamanın avantajları var belki ama eşinle birlikte yaşamak çok çok daha keyifli.. ikinci kısmı çok sevdim canım :)

    YanıtlaSil
  4. keşke ben de tek yaşasamm :)))

    YanıtlaSil
  5. üst kısım güzel duruyorr ama ben alt kısım maddeleri yapmayı istiyorum ve çok özlüyorum. evlilik harika bir şey duygu...

    YanıtlaSil
  6. ahhh yirim seni yaa ne güzel de yazmış :DD

    YanıtlaSil
  7. nalan;tatlım benm evet bazen zor
    senem;evet canm herşeyn zamanı var:)
    turta atdında yaşamak;emnmn öledr tatlım ya Allah umarım nasip eder
    joy;keşke şu an ailemle yaşasam diorum bende:)
    selin;canm ya tez zamnda kavuşursun umarm ya:(
    hamide;canmmmmm
    saol

    YanıtlaSil
  8. canım benim yaa amaa'sı daha güzel bence :) mutlu bir ömrünüz olsun hep birlikte..

    YanıtlaSil
  9. kessinlike amalı kısım daha güzel tatlım az kaldı inşallah sen şimdilik yalnızlığın tadını çıkar ;)negüzel yapmışsın iyi yönlerini yazarak,hep iyi yönlerini görmek lazım bulunduğun durumun..

    YanıtlaSil
  10. tuba;inşalllah canımm ya:)
    selcen;sorma güzelim yoksa yalnızlık çekilmez bakma hepsi bahane;)

    YanıtlaSil
  11. ilk kısmı okuyunca evlilikten soğuyor insan ama tabi sevdiğinle olduktan sonra gülü seven dikenine katlanır hesabı herşey güzel, masal gibi geliyo :)

    YanıtlaSil
  12. yaşıcaz görces bakalım nasıl:)

    YanıtlaSil