Düğünümüz....

21 Haziran 2011 Salı

İdama Karşı Değilim!!!

Kayseri'de öldürülen o güzel 3 çocuğu hatırladınız mı..hani tecavüz edilip vahşice öldürülen 3 meleği.bu gün okuduğum haberde katilin suçunu kabul etmediğini yazmış.Ben burda nasıl sinirlenip üzülüyosam aileleri düşünemiyorum bile...Daha neyi tartışıyorlar,neyin savunması yapılıyor inanın anlamıyorum.Kendimi o ailelerin yerine koymak bile istemiyorum.Eğer bu ülkede birşeyler yerine oturmadıysa,1.5 yaşındaki bebeğe tecavüz ediliyorsa ben idama karşı değilim!

4 yorum:

  1. canım ben de karşı değilim inan! kahrolsun böyleleri !!!

    YanıtlaSil
  2. aynen tatlım ya nolcak böle insan bu ülkede çocuk yapmak istemiyor

    YanıtlaSil
  3. offffff vallaaa iç organlarım düğümleniyor resmen düşündükçe...meydanda sallandırcaksın o olcak offfff:((

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle eminim bu kanun çıksa suç oranı da azalır

    YanıtlaSil