Düğünümüz....

19 Haziran 2011 Pazar

Bir Yastıkta 64

Ben daha 2 yılımı doldurmamışken hayatımın aşkı dedem ve babannem 64 yıllarını devirdiler..Ne kadar uzun bi süre.kimbilir içinde ne hüzünler,mutluluklar,heycanlar barındırdılar..Aldığım 5 günlük biz izinde Zonguldak'ıma koştum..Malum yaz sezonu demek nişan,düğün demek..Ama 64 yıl unutulur mu.Herkesin bunu bilmeye hakkım yok mu diyerek onlara bu güzel süprizi hazırladık.Belki ilk defa kutladılar kimbilir.Ama yüzlerindeki şaşkınlık ve mutluluğu asla unutmıyacam..Arka fonda"Bir şarkısın sen ömür boyu sürecek"şarkısı..Bizler dolu gözlerimizle onları izliyoruz.Kırk nazla pastayı kesip,birbirlerine yediriyorlar..ee konfetisiz olmaz:)fakat habersiz atıldığı için biraz korkuya neden oluyor..Daha ne yazılır,ne denir bilmiyorum..Ama hayatımda unutamayacağım en güzel anlardan biriydi.Canlarım benim Allah hepsine sağlık ve uzun ömür versin..

6 yorum:

  1. ayyyyy inanmıyorum yaaaa,valla benim de gözlerim doldu burada,nasıl guzeller,şıklar yanyana...daha nice yıllar yaşasınlar sizlerle mutlu mesut...nazar değmesin....

    YanıtlaSil
  2. amin özgecim güzel yorumun için saol..Allah hepimize 64 yıllar nasip etsin

    YanıtlaSil
  3. ne güzel ya allah bizlere de nasip etsin böyle sevdiğimizle birlikte yaşlanabilmeyi.. allah sağlıklı uzun ömürler versin canım

    YanıtlaSil
  4. tubacım amin valla umarım bizde görürüz;)

    YanıtlaSil
  5. heeheh babaanne çok enerjik canım :)

    YanıtlaSil