Düğünümüz....

3 Haziran 2011 Cuma

Fikrim Geldi Yine:)

Bu fikirlerim yüzünden sevgili sözlüm "yeteeeeeer"diye bağırcak sanırım...Şimciklik fikrim nişanda girişe 2mzin posterini asmak..daha doğrusu sevdğimiz bir filmin afişine bizim yüzlerimizi kopyalayıp yapıştırmak : )vee o bize ait artık..oyuncular kısmına adımızı yazsam,daha sonra seanslar kısmınada nişan zamanınımm sanırım 19.00-00 gibi birşey..Altınada not:Dikkat bu film şiddetli bir şekilde Aşk içerir..ooo ben böle yazdıkça üretiyorumda üretiyorum..Sonra ya da(bu bağlaçları ne kadar saçma yerde kullanıyorum)sevgili misafirlerimizin resim çektirmesi için Duygu ve Sevgilisinin Nişan hatırası Başlıklı bir pano hazırlamak..Ama sıra geldi fil afişi seçmeye..Aklımda olanlarsa şunlar...
Bizim ilişkimizde bir tsadüf sonucu başladı...Ama bu filmi beğenmedim...Ama olabilir:)
Bu filmide sevgilim çok seviyor..Bende uyuklayarek izlediğim için pek etkilenmedim ama müzikleri güzeldi sanırım bende ninni etkisi yarattı:)
Ve benim favorim...Tabi son kararı yine sevgilimle ikimiz vercez..Sizin tavsiyeleriniz var mı...

4 yorum:

  1. bence P.S I love you...cok güzellll.Bu arada nişanın için farklılıklar istersen face den pembepapyon a bakabilirsin...çook farklı seçenekler var...

    YanıtlaSil
  2. canımm çok güzel fikir benim aklımda da vardı böyle birşey ama karar verememiştim.. bu fikri çalabilir miyimm =)) bulutu kandırırsam süper olur tabi benimki biraz sevmez benim gibi detaylarla uğraşmayı. bence kesinlikle son film =)

    YanıtlaSil
  3. hepside en çok sevdiğim filmler arasına giriyor...

    YanıtlaSil
  4. chicolatte;tatlım benimde favorim o önerdğin sayfayı beğendim bile inceliyorum
    tubacım;tabi çal al senin olsun onlara detay bırakırsak işimiz var
    dujum;son 2 de benim favorim;)

    YanıtlaSil