Düğünümüz....

30 Haziran 2011 Perşembe

Biri Sevgilimin İçindeki Nihat Doğan'ı Durdursun!

sen git özene bezene bu düğün için elbise al sonra giyeme:(efendim hikayemiz şöle başladı.iş arkadaşımın Samsun'da ki düğününe canım c malesef işleri nedeniyle katılamıyordu.Ve ben bu yüzden onun istediği elbiseyi giyinmek zorundaymışım.Ama onun istedği elbise bende de mevcut değildi.Nese sen git Kızılay'da elbise ara ve beyimizin isteğine göre hanımhanımcık mavi elbise al.düğünden bi gece önce tekrar giy kamerada göster uzaktaki sevgiliye.cevabımız ise "hayır vazgeçtim"olsun..Ve saat 10 ertesi gün düğün var.e ben napçam ya gtmiceksin duygu yada dizlerinde bir elbise gyceksin."yaratayımmı"..Evet yaratttım nerdeyse 2 büklüm olark bu elbiseye sığdım.Mavi elbisemi giyemedim içimde kaldı..siyahlara büründüm.şu nişan zamanı gerçekten hassas dönem..Kırmamaya ve kırılmamaya özen gösteriyorum.ah nihat ah...
Elbise:bilmem
Babet:koton
Çanta:mng
arkadaki bayan:tanışmamıştık:)

10 yorum:

  1. Böyle bir güzelliği kıskanmamak zor tatlım,hele de uzaktaki sevgili/nişanlı için :) Bence elbisen çok hoş,çok şık görünüyosun topuklularla giyseydin daha da güzel olurmuş.Bence en iyisi kaç yıldır tanıdığın sevgilinin tarzına uygun giyinip onu giyme bunu giyme karışmasına,polemiklere girmeyi engellemek.Bu polemikler yıpratır çünkü hem ilişkiyi hem seni canımcım.,)Uzaktan ilşki zordur siz eniyisi hemen evlenin :)

    YanıtlaSil
  2. canım benim ya biz de yarın dayımın düğününe gidiyoruz gitmeden pazarlıklar elbise dizde olacak topuklu ve makyaj abartı olmayacak vs vs... ahhh ahhh bu nihatlar ayyy pardon erkeklerr :D

    YanıtlaSil
  3. s&a;ay tatlım benmm ya saol..canım evet kıskançlık bi süre sonra bayıyo insanı ya susmak zorunda kalıosun ya da susturmak..canım benm göçebe bi hayatım var o sırada topuklular Zonguldak'tydı..ve bi itiraf ben topukluda zor yürürüm:)evlenmeye gelince ahhh tatlım daha benim tayinim var daha:(

    hamidem;canım yalnız olmadığıma sevineyimmi üzüleyimmi bilemedim:s demek sende de bir nihat var:)) makyaj yok demek:)ne güldüm:)

    YanıtlaSil
  4. kıskanmasın da ne yapsın şu güzelliğe bak. uzaktan daha çok meraklanıyordur yanında olsa belki bu kadar olmaz =) seninki yine iyiymiş kuzum ya bu giydiğini bile kısa diye giydirmez bana bulut. gerçi benim tombul bacaklarım yüzünden aşırı dikkat çekiyor o yüzden de olabilir kızması =))) valla ben çok beğendim çok şık olmuşsun sevgililerimizin içindeki nihat doğan da kahrolsun inşallah =)

    YanıtlaSil
  5. :))yok canım yanmdaykende böle bütün Türkiye bana hasta muamelesi görüyorum resmen..
    Bulut beye de gelince ya ne güzel yanyanasınız daha ne istiyo bi kerem bacakların tombulda değil;)

    YanıtlaSil
  6. benim de nişanlım kıskançtır ama giysime vs kesinlikle karışmaz, sen neyin kendine yakıştığını daha iyi bilirsin der :p kıskansa da beni üzmemek için susar, bişey söylemez:) bakışlarından anlarım ben onun içinin içini yediğini:p

    şanslıyım sanırım :p

    YanıtlaSil
  7. hahaha bence de baya şanslısın tatlım tadını çıkar

    YanıtlaSil
  8. cnm uzaklık olunca arada maalesef böyle şeyler kaçınılmaz oluyor hele ki nişanlılık sürecinde :)

    YanıtlaSil
  9. kesinlikle canım yanyanayken sorun yok zaten ister istemez aklı kalıo hak veriorum bende

    YanıtlaSil
  10. Ortak yönlerimiz burdada raslasti, bu seferki yazin bana umut oldu zira benimkinde sorun oldugunu dusunmeye baslamistim :)bendede var o nihat' tan :)) insan sevince herseyiyle kabulleniyormus soylerlerdide inanmazdim, ama nedense pek erkekler icin gecerli olan birsey degil her an icin nihat olmalar sozkonusu :)) ne diyelim rabbim bizlere sabir versin, ayni zamanda yuvayi disi kus yaparmis bizlerde birer ' nahatiye ' :p olacak olursaaak isin icinden cikilmaz hale gelir. mutluluklar rabbim tez vakitte tamamina ertirsin :)

    YanıtlaSil