Düğünümüz....

27 Haziran 2011 Pazartesi

Hey Cin!!(Mim-4)

Ah tubitos naptın şimdi sen:)bi dilek benim neyime yeter..Taze nişanlı hanım beni mimlemiş..karşıma bir cin çıkacak ve sadece bir dilek hakkım olacak nerdee..Benim karşıma çıksa çıksa eti cin çıkar:)Seni mi kırcam be güzelim diyerekten dileğimi anında yapıştırıorum.."hey mavi kafa ailem ömür boyu sağlıklı olsun,burunları bile kanamasın nolurr"derim..Herşeyin başı sağlık gerçekten.Hele bir sağlıklı olalım gerisi gelir..Saol güzelim beni unutmadığın için..

3 yorum:

  1. canım benim ben de cevapladığın için teşekkür ederim =) sağlık olsun da gerisi gelir hakkaten mucxxx =)

    YanıtlaSil
  2. hepimizin cinli cinsiz bütün dilekleri kabul olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Tubacım;ben de seni öpüyorum her zamn mimlerine açığım tatlım..
    hamide;ay sorma ya benim karşıma cin min çıkmasın çook korkarım zaten aminnn

    YanıtlaSil