Düğünümüz....

18 Şubat 2013 Pazartesi

Tam da Sıkılmıştım

Tam da sıkılmıştım.şu tayin olayları artık bei fazlasıyla geriyordu.Gerçi hala daha da geriyorduda.Yakınıyordum yine bencil insanlar.Tam o sırada facime msj geldi.
"selamlar. uzuuun bi vakittir neşeli bloğunu takipteyim. 1 hafta ara ile evlenmiş olmamızdan ötürü, seninle aynı vakitlerde düğün telaşları içerisindeydik. nette kah gelinlik, kah gelin ayakkabısı, kah mutfak masası araştırmaları yapar iken rastaladım bloğuna da:) o gün bugündür yeni bi post girdin mi, yoksa tayinin çıktı da gittin mi buralardan diye vakit buldukça bakıyorum bloğuna:) buralardan diyorum çünkü ben Sinopluyum ve ben de Sinopta yaşıyorum. hatta bloğunu ilk gördüğüm zamanlar bi mail atmıştım sana amma velakin kullanmadığın bi mail adresi idi sanırım, ulaşmadı sanırım. ....."
die bir msj:)
nasıl samimi nasıl güzel...buralardan biri aynı şehri paylaşıyoruz..:)ve devam ediyordu...
"tayinin çıkmadan vakit bulur da bir kahveye gelirsen bekleriz efenim.. bunun dışında memleketinden, ailenden, sevdiceğinden uzaktasın, Sinopta bir sıkıntın, problemin vs. olursa da haber vermeni dilerim, elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım:)"
mutlu oluverdim musmutlu...
birden uzaklaştım o an derdimden...geçirmedi ama o an hafifletti sanki...
Sonra cuma günü ofisine gittim açıkcası heycanlıydım..Sanki yıllardır tanışıyor gibi sarıldık Ayşegül le..benden 1 hafta sonra evlenmiş.baya bi muhabbet ettik.Daha sonra eşi geldi.Nasıl tatlılar içtenler...Ee sonuçta bi aileler kızı rahat bırak dedim ve bidaha görüşmek üzere ordan ayrıldım.
 
Blog insana çok güzel şeyler katıyor.Eğer hala cesaret edip açamıyorsanız en azından bi deneyin derim.Açıkcası ben bloğum olmadan yapamıyorum artık...İyki varsınız...

28 yorum:

  1. Canım senin adına çok sevindimmm :)
    Hiç ummadığın yerde harika insanlar çıkarıyor hayat:)
    İnşallah bu şansın böyle devam ederr :)
    Sevgiler

    Bu arada üzüntüye yer yok hayatımızda kısa zamanda tayinin çıkmasına, ailene ve en önemlisi sevdiceğine kavuşman ümidiylee :)

    YanıtlaSil
  2. çok harika bir şey yaa senin adına çok sevindim canımm en sıkıntılı döneminde seni mutlu etmiş arkadaşın :) sıkılma sakın güzel düşün inşallah daha güzel olcak herşey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öle mutlu etti beni Ayşegül..
      inş. canm

      Sil
  3. Bende uzun süre keşke bir blog açsam diyip sonunda açanlardanım..Umarım böyle güzel arkadaşlıklar biriktirebilirim ben de, çok istiyorum..Bloguma da beklerim herkesi.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel ve mutluluk verici bir sey :) aynen bende blogum olmadan yapamiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Canım benim ne güzel olmus.. Bende katılıyorum sana, iyiki açmışım blogumu..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ya:)daha bi sürü tanışmalar olur insalah:)belki bulusuruz bizde öptüm seker

    YanıtlaSil
  7. çok güzel dile getirmişsin canım. katılıyorum sana

    Sibel

    YanıtlaSil
  8. bende blogumu çok seviyorum :))
    her paylaştığımda şeyde sizlerinde yoruz yazmsı ayrıca mutlu ediyor beni :)

    YanıtlaSil
  9. katiliyorum canim sana göz bebegim gibi oldu blogum :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten süper bir mesaj olmuş, ne güzel, tanışmışsınız bile :)
    Bazen hiç ummadığın blog arkadaşlarından öyle mesajlar geliyor ki, hiç tanımadığın, sesini duymadığın, belki yüzünü bile görmediğin insanlardan.. Mutluluğu tarifsiz gerçekten, insan duygulanıyor..
    Bende çok seviyorum blogumu ve canımmm blog arkadaşlarımı :)
    Seni de kocaman öpüyorum canımmm
    Ama İstanbul'a gelirsen bende isterim kahve içmek ona göre :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm bi taynm çıksn ozamn istanbul5 saat geldiğimde uzun kalırım şimdi bi geliyorum en fazla 2 gün:(
      ozamn sık sık gelirim ve mutlaka kahveni içmeye gelirim sözüm söz bak
      kocaman öptüm

      Sil
  11. nerede olursa olsun iyi insanların olduğunu bilmek insanı rahatlatıyor, allah iyi insanlarla karşılaştırsın bizi hep, bloglarımız da iyiki var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Allah iyi insanlarla karşılaştırsın

      Sil
  12. :)) güzel arkadaşım.. asıl ben nası mutlu oldum seni tanıdığıma. iyi ki okumuşum yazdıklarını, iyi ki iki satır bişiler yazmışım ve iyi ki gelmişsin da tanışabilmişiz.çok mutlu ettin beni, yine gel, yine haberleşelim tez vakitte:) görüşmek üzere;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanıdım tabiki:)aynen canım haberleşelim eşler falanda tanışsın hatta öpüyormm

      Sil
  13. beni de seviyosun di miii :)) en çok beni hattaaa :D 10x sev beni :D:D ama biz hala tanışamadık gelmedin bi istanbula kardeşin burda olmasına rağmen :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm sinop istanbul arası 12 13 saat havaalanı kapandı çok sık gelemiyorum
      taynm çıskın sanada söz
      ozamn kesn tanışçaz:)
      not:10x ten daha çok seviyorum

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil