Düğünümüz....

25 Ekim 2013 Cuma

Ve tayinim Çıkar

3 yıldır eşinden ailesinden memleketinden ayrı olan duygunun 35.haftasında tayini çıkar...
1 haftadır yeni işimdeyim ve 1 hafta sonra doğum iznine ayrılcam:)
tuaf duygular 
hala aksedemedim hani bişi olcakta ben tekrardan Sinopa döncek gibiyim...
4 gündür eşimle kalkıp işe gidiyoruz.
öğle araları buluşup yemek yiyoruz
akşam ne yiyeceğimizi konuşuyoruz
hala şoktayım
hala alışamadım
hani yalnız yaşarken aman ev dağınık olsun,ütüler beklesin,dışardanda yemek yenilebilir sorun değildi...
şimdi öle diil
bi sürü sorumluluk
çok güzel bi sorumluluk
alışmaya çalışıyorum
şaşkınım
evet biz bi aileyiz
hatta 3 4 hafta sonra nasipse 3 kişilik aile olacaz..
bu bir kamera şakası değil dimi
kameralara el sallayacağım....

Sorum:park yatak konusunda tavsiyeleriniz neler:)
 


32 yorum:

  1. tekrar hayırlı uğurlu olsun canım...Alya Masal'ın uğuru bu:)
    Ne hoş yazmışsın duygularını birlikte işe gidebilmek, yemek yiyebilmek çokları için sıradan , ama bizim için birer mucize:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım
      bizde bunlarla mutlu olanlardanız:)

      Sil
  2. Çok çok sevindim gerçekten , uğuruyla geliyor minik :)

    YanıtlaSil
  3. süperrrrrrrr ne mutlu bi durum, Allah nazarlardan saklasın:)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı uğurlu olsun çok sevindimmm

    YanıtlaSil
  5. rabbim ayırmasın ne zor birşeye katlanmışsınız 3 yıl boyunca. çok şükür ki tayininiz çıkmış, o da bebeğin kısmetiyle gelmesi işte...
    park yatak konusuna aslına bakarsan biraz uzak durdum, onun yerine ikeadan beşik aldım hada gözüme hoş göründü, hem fiyatı da uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım oda alıoruz onda beşik varda bunu ananeevi için birazda:)

      Sil
  6. hayırlı olsun, sizin adınıza çok sevindim :)
    kendi adıma da endişelendim, şubatta evleniyorum ve bizde farklı şehirlerdeyiz
    gerçekten çok zor bir durum, umarım tayin işini halledebiliriz düğünden önce :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bu bulunduğun kurumla ilgili birazda umarım benim kadar beklemezsin

      Sil
  7. Canııımm nasıl sevindiğimi tahmin edemezsin..Çok güzel bir haber bu..Her anınızın tadını, geçen günlerin acısını çıkarın seviglinle, minik kalbinle :)
    Cevabım: Çınar 29 aylık olacak halen park yatakta yatıyor, yer ve oda sıkıntımızdan biliyorsun.. Yırtılır diye bekliyodum, bunca zman bişey olmadı hiç..Sallanması olmuyor ki zaten beşikte ble sallamaya alıştırma bebği diyolar..oyun parkı onun..çınar memnun, biz memnun :)Bu arada, ilk 4 ay minik bi sepette yattı. sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy yerim o çınarı
      dmi ya sallanmak önemli değil
      bu hafta bakacaz artık doğurmazsam tabi:)

      Sil
  8. Hayırlı olsun, doğum öncesinde harika bir haber:) Hep birlikte çok mutlu günleriniz olur inşallah:)
    Benim oğlum 20 aylık, evde normal yatakta yatıyor ama anneannesi baktığı için gündüz uykularını park yatakta uyuyor. Park yatağı kendi yatağından daha çok seviyor, çünkü etrafını çok rahat görüyor. Ayrıca çok kolay taşınabildiği için yazlığa vs. giderken hep yanımızda götürüyoruz. Oyun parkı olarak da kullandık daha küçükken. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam duygularıma tercüman olmuşsun tatlım
      çalışıyorum ve 6 ay sonra annem bakacak ondan bize taşınabilir lazım
      sevgiler

      Sil
  9. Ailenin bir arada olması en önemli olanı ve siz neyseki bebeğiniz dünyaya gelmeden kavuşabilmişsiniz. Senin için çok zor ve yorucu olucaktı ama artık Allah sesini duydu. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım
      ilk zamanlar çok zorlanmıştım orda
      çok saol

      Sil
  10. ayy cok mutlu oldum canim yaa ne mutlu size allah mutluluğunuzu daim etsin nazarlardan korusun ins amin sevgilerle fatos yildiz

    YanıtlaSil
  11. çokkkkkkkkkkkkkkkk sevindim çokkkkkkkkkkkk alya masalın şansına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tatlım bende öle diorum kızım uğurlu geldi bana

      Sil
  12. Hayırlı olsun, sizin adınıza çok sevindim. Minik kuşun kısmet demek ki.

    YanıtlaSil
  13. canım çok sevindim, süper bir haber bu =)

    YanıtlaSil
  14. balım,işte şimdi yeni evlendin sayılır,hem ev işleri hemde alya derken daha fazla yorulacaksın,hatta zaman zaman sinopta olmayı bile özleyebilirsin :) ama memleketinde olmak,yuvanda olmak her şeye değer,bu habere en çok sevinenlerden biriyim,bildiğin gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy kıyamam sana biliosun çok çektim ama
      bebek görmeye bekliyorum ona göre:)

      Sil
  15. hayırlı uğurlu olsun Duygucum, ne mutlu sana.. Anlattıklarını okurken kendimi buldum, biz de 2 yıl aynı şekilde ayrı yaşadık eşimle. Çok şükür sen de atlatmışsın, buarada ne iş yapıyorsun? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kader arkadaşıymışız kuzum
      :)
      memurum:)öperim derinle seni

      Sil
  16. Ne sevimli yazmışsın öyle :)
    doğru zaman geldiğinde herşey kendiliğinden oluveriyor
    chicconun park yatağını kullandık biz
    çok memnunduk tatlımm, şimdi yangın merdiveninde bekliyor :)

    YanıtlaSil
  17. sonunda hayallerine kavustun ha duygum gozun aydin ♥ bebegine kavusmusundur insallah kocaman opuyorum sizleri ♥

    YanıtlaSil