Düğünümüz....

27 Ekim 2013 Pazar

Gebelik Saçmalıkları Desin Millet ben hormonlar Diyeyim Sizi Bilmem:)

gebelikte hormonların değiştiğini çoğu yerde okumuş ve etrafımda şahit olmuştum.
kızım doğurcaksın ne bi naz yaptın ne ağladın die hayıflanıyordum hatta kendimle saçma bi gurur duyuyordum...
hani şu adamı bi kere canım şunu çekti diip bi gece yarısı rahatsız etmişliğim yoktur.
sanki benim yalanım alya masalıma geçecekmiş gibi derken birden kendimi kendimle konuşurken buldum geçenler...
 
Cüneyt:aşkım bu ceketle bu gömlek uymuş mu
ben:evet çok yakışıklı olmuşsun
halbuki alakası yok o ceketle o gömlek ne alaka bakıyorum arkasından aman boşver diyiyorum en azından etrafındaki kısmetleri azalır..kısmet derken zng ta da kızlar sıraya girmiş benim kocamı bekliyor olsun diyorum hatta siyah papucunun içine beyaz çorap giydirip yollamak geliyor içimden onu işe yemiyor...
 
kayınvalidem:duygu yanlış anlamada mutfağından salona açılan 2. kapı çok gereksiz hiç hoşuma gitmiyor.
ben:ben böle seviyorum
ne yani şimdi kapatayımmı doğurdum doğurcam yani bunu sölesen nolcak sölemesen nolcak hem o kapı beni cezbediyor ben evde kmse yokken oturup seyrediyorum o güzelim yeri haberiniz yok tabi
 
facede biri:duygu aşk olsun insan baby showera bizi de çağırır
ben:o arkadaşların yaptığı sürprizdi yalan tabi
 
sen ne alakasın şimdi çarşıda görsen zar zor selam veriyorsun
 
ben:anne teyzemin aldığı yelekte 4-5 yaş yazıyor
annem:olsun o öle büyük alır
ben:iyide daha doğmadı bile
annem:olsun almış ya
4-5 yaş yelek mi olur ya
nese b ihtiyacı olana veririmm...daha da bana bişi almasın..çok sevdiğim teyzemden bi anada soğuyabiliyorum canı saolsun dimi tamamen hormonsal:))
 
cüneytle iş yerinden birinin düğününe gidiyoruz
kızın biri:sen neden hiç eşinin yanına gelmiyorsun
ben:gerek görmüyorum çünkü ortamı sevmiyorum
kız bana daha bişi sormuyor..1.5 yıldır daha geçen zoruniyetten gitiim malsesef maaşı o bankadan alcam die...kız benle konuşmuyor uzun bi süre gülümsüyorum
 
ben:aşkım ben sizin bankadan maaş almak istemiyorum otomatik ödeme vercem sen yapmazsan başkasına sölicem
Cüneyt:nedenmiş o
ben:eski bankam bana hediye para verio siz vermiyorsunuz hem ısınamadım size
Cüneyt:ne veriosa ben sana fazlasını vereyim sus
hayret bişi ya iş ayrı karı koca lık ayrı değil mi ama
 
dün gece sinemedan çıkmışız
alyacım masalcım içerde oynuyor gece bilmem kaç
kızım uyu artık bu saatte ayakta olunur mu
Cüneyt:uyumadı mı
yokkk çok işimiz var bunla
 
işte ben böle bir hal içindeyim dostlar...öperim...
 




6 yorum:

  1. Bende sizi öperim :) Keyifle okudum bu günlerin de ayrı bir güzelliği var işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım güzel anılar birikiyor erkeklerin nasıl askerlik anısı varsa bizimde gebelik anımız var:)

      Sil
  2. Çok şekersin Duygu'cum ya..Bence hamile kadının üstüne fazla gelmemeleri lazım,ne bilim azcık sussunlar konuşmasınlar ayol :)

    YanıtlaSil
  3. Şeker kız duyguuuuu :) Acızık 3 maymun oluver şekerim..Hatta bayağı bir acızık ol, çünkü bunun emmesi var, aman gezmede üşütür demesi var, aman sen lohusasın dönemi var, öyle olmaz şöyle yapın bu bebeğe dönemi var, vaarrrrda varr şekerim..Yani 3 MAYMUN :) öpüyorum...sibelinkurabiyeevi.blogspot.com'a da beklerim şeker...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dmi ya daha bunun loğusalık sendromuna sokma çabaları var:)

      Sil