Düğünümüz....

21 Ekim 2013 Pazartesi

Hoşgeldin 35. Hafta ve Duygu's Baby Shower

yapsak mı yapmasak mı
e hadi yapalım
tam bayram arifesi baby shower mı olur
o ne
aaaa annen sana yapmadı mı çok ayıp:)
nidaları eşliğinde bi baby shower etkinliğini pek bi güzel atlattık canım



























iyki yapmışım çok eğlendim az ve özdük:)
baby shower la ilgili merak ettikleriniz için her türlü yardıma hazırım
sorularınız için duykuaydin@hotmail.com a mail atmanız yetrli...
daha fazla resim için daha aktif olduğum ınstagram hesabıma beklerim
ordada duyguoztur adıyla kayıtlıyım
gelelim 35. haftaya
iyiyim çok şükür:)
henüz odamız gelmedi
bu hafta gelcek inş.
ve yine inş. bu hafta o bit kadar kıyafetler yıkanacak

soru:hangi deterjanı kullandınız?
şu doğum izni ne zamn çıkacak:)
sola yatmaktan uyuyamıyorum var mı bi çözüm..
he izleyici
:))
yüzünü hala göremediğim kızım ve ben öperiz sizi....

dualarınızı eksik etmeyin..

14 yorum:

  1. Ben hamilelikten önce hep sol tarafıma yatarken hamilelikte hiç soluma yatamadım. solumda uykuya zar zor daldım uyanınca bir baktım hep sağ tarafımdaydım. benim karnım ufaktı o yüzden hareket kısıtlılığı yaşamadım rahat rahat dönmüşüm demek ki :)

    öncelikel bebek kıyafetlerini yıkamadan evvel yarım çay bardağı sirke ile boş makinayı en kısa zamanda çalıştırmanızı tavsiye ederim. temzilik olsun. Deterjan olarakta ben dalin toz deterjan kullandım. ya da hacı şakirin bebekler için toz deterjanı. yumuşatıcı pek tavsiye etmiyorlar. ben hala kullanmıyorum ancak kazak, batatniye gibi yumuşatıcı isteyen şeyleri ayrı yıkıyorum. bir arkadaşımda yumuşatıcı gözüne de elma sirkesi koyuyormuş, yumuşatıyormuş. ben denemedim :)

    YanıtlaSil
  2. canımm ne güzel bir mutluluk değil mi?
    bak bu da benim babyshower partim...
    http://bebeko-elc.blogspot.com/2013/10/veee-iste-surpriz-baby-shower-partisi.html
    bebek deterjanı dalin sıvı bebek deterjanı, sıvı yumuşatıcısı ve dalin sabun tozu aldım, üçünden de azıcık koydum diyebilirim.

    YanıtlaSil
  3. maşallah canım =) herşey çok güzel olmuşa benziyor, Alya Masal da gelsin artık annesinin kollarına :)

    YanıtlaSil
  4. ama çok güzel olmuş her şeyyyyy, bayıldım ben cidden... maşallah... :)

    YanıtlaSil
  5. Ayyy ayyy çoook tatlısın maşallaah sana, Kız anneleri hamilelikte çirkinleşir diye kim çıkardı ya insanların tezini çürüttün .

    YanıtlaSil
  6. Çook güzelsinnnn Duygucum, hamilelik çook yakıştıı :)

    YanıtlaSil
  7. Herşey harika görünüyor, sen, arkadaşların, hazırlıklar hepsi mükemmel olmuş. Evet bence de iyi ki yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  8. çokkkk güzelsin, çok ama çok yakışmış...imrendirmeeeeee:)))kızınada sanada maşalllllaaahhhh...takipteyim instagramda

    YanıtlaSil
  9. Yaa ben sizi çok beğeniyorummm duyguuuu...maşallah size önce, herşey süpper golmuş pembe pembee :) iyiki yapmışsın, benim zamanımda yoktu böyle şeyler diyenlerden biride benim :D sonra deterjan dalin yumuşatıcı ve sıvı, süpper kokuyor.2.5 yaşında halen ayrı onlarla yıkıyorum.. doğum iznini blimyom :D bende sola yatardım, onuda bilmiyom :( :) öpüyoruz seni tatlı anne...

    YanıtlaSil
  10. herşey çok güzeldi sende çok tatlısın ama Alya Masal en tatlı öpüyorum ikinizi de :))))))))))))))

    YanıtlaSil
  11. Çok çok güzel görünüyo her şey ,tüm detaylar düşünülmüş.. ben de pişman olmamak için doğuma 4 gün kala yapmıştım.Şimdi iyi ki yapmışım diyorum. Sağlıkla gelsin inşallah ALYA kız :)
    Deterjan tavsiyesi : İnternette uzun araştırmalarım sonucu organik çamaşır yıkama sıvısı KLAR almıştım.Güzel ama leke çıkarma özelliği yok . kokusuz olması iyi

    YanıtlaSil
  12. Dalin'in sıvı bebek detarjanini veya hacı Şakir granul bebek detarjanini kullandım ben. Ki zaten çok az koymak yeterli. Amaç yeni kıyafet sudan geçsin. Bu arada sona yaklaşmışız. Hadi hayırlısı. Öpücükler.

    YanıtlaSil
  13. eminönünün nimetlerinden sonuna kadar faydalanmışsın canım :) iyi de olmuş, uygun fiyata en güzel çeşitler orada :) yapmasaydın içinde kalırdı,benimde çocuğum olsa yaparım şahsen neler neler .... :)

    YanıtlaSil
  14. Canım benim her şey ve sen mükemmel görünüyorsunuz.. Öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil