Düğünümüz....

7 Ağustos 2012 Salı

Mutfak Masası Sorunumuz Çözüldü

Düğüne 23 kala 9 aylık bir sorunumuz olan mutfak masamızı en sonunda aldık.Bakın yeni gelinler,mutfak masaı alacaklar tavsiyelerime kulak verin...
İlk önce o kadar çok çeşit var ki arada çok kalıosunuz hatta ben bi ara"2 sinide alalım bi tanesini balkona koyarıs"dedğimde annem "yuh Duygu"demişti.
hele benm gbi kararsızsanız yanınıza çaır çatır fikrini söleyen birini mutlaka alın bakınız annem ve Cee...
aa hele şuna mutlaka dikkat etme lazım ki ben saf etmedim bile mutfk dolabının altı ne renk üstü ne renk bi ahenk olmalı dimi şekerlerim...
Baktık 2 masa arasında kaldık "bunları eve getrme şansınz yok mu"dedim bi deneyelim.İlk mırın kırın ediolar pes etmeyin hemen bi altkata mağaznn sahibinin yanına gidin ve rica edin parasıyla değil mi kardeşim....nese benim seçtğimin ikiside geldi eve sıkı durun birinin sandelyeleri alakya maydonoz oldu,diğeri ise mutfağa baya bi büyük geldi.Kaldınız mı öle...
pes etmek yok seçenek bol ben vazgeçtim diin yollayın onları veee hç ummadığınız bir masanın aslındaa mutfağınıza nasıl yakıştığına şahit olun işte mutfak masamız...



Mutfak masamız İstikbal'den..1300 mü ne ama sıkı bir pazarlıkla 900 tl ye iniolar..

Aynı şekilde halılarda öle mutlaka evinize gelip denesinler mesela ben mutfağa yolluk diyodum halı aldım..Tecrübe konuşuyor;)

Öperim

23 yorum:

  1. Duygu, masan çok şıkmış, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. masa bir şahane bayıldım canım siyahlı mutfağına çok yakışacak eminim... sen 23 gün kala halletmişsin biz yemek masasını evlendikten 8 ay sonra aldık biliyosun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman ebnde ne die acele ettysem zaten sanki bi o eksikti:)

      Sil
  3. masa harika kuzum :) fiyatları o kadar pahalı mı yahu? bende alacağım ya nasıl birşey alıcam bilmiyorum bende pek kararsızımdır..
    neyse haftasonu bakacağız artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm bz tek istkbale baktk mutfak dolabyla uyumlu ols die bilemedmki şimdi fytalar ne:)

      Sil
  4. gerçekten çok şık duyguuuu,hem herkeste olan klasik masalardan da değil,aferin gelin hanım sen bu işi çözmüşsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senn tarafından övgü aldım ya tammmdr:)

      Sil
  5. Masa güzelmiş. İyi cesaret iki masayı getirip denemek. Ben öyle bir talepte bulunamazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm ben de çok utangacmdr ama başka çarem yoktu inan

      Sil
  6. çok şııııkkk olmuş.. bayıldım..
    güle güle kahvaltılar edin, yemekler yiyin..
    (öyle denir dimi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmemki ne denir gel beraber yiyelm canm benm

      Sil
  7. İyi günlerde kullan bitanemm, hayırlı olsun. Pazarlık konusundada çok iyiymişsiniz maşAllah :)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan,çok beğendim ben.

    YanıtlaSil
  9. mutlu günlerde kullan 1 eylüle ne kaldı ki :))

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. googledan biricik kardeşine kına gecesi fikirleri arayıp, kendi mutfağına halı fikri bulan kendimi kutluyorum :) kına fikirleri de güzeldi pasta olayı falan ufkumu genişlettin. lakin halı güzel duruyor gibi o da mı istikbalden? yakından gidip görmem gerek!

      Sil
    2. canmm hoşgeldn ne güldüm ya bebek resim görsel halım gri beyz halıyı mutfağa koycak kadar cesaretm olmadı henüz:)ama sen benm gbi dağınık değilsndr kuzm al valla yakışır:)

      Sil
    3. Aaaa. ya o kadar özendim koca mutfağı var dedim maşallah.hepsi yalanmıydı:) beyaz halılara bayılıyorum. çocuktan cesaretim yok ama shaggy gibi duruyor kolay yıkanır diye düşünmüştüm. neyse bakalım belki oturma odasına düşünürüm bulursam bakacağım teşekkür :)

      Sil
  11. şekerim aşaki yazılarda var mutfağm çok kçk değil büyükte değil yetio bana:)ben senn için çekerm merak etme shhgy gri aldk biz bakalımmm nolcak rca kuzm

    YanıtlaSil