Düğünümüz....

11 Ağustos 2012 Cumartesi

bulaşık Yıkamak mı Pardon

Bulaşık yıkmaktan nefret ederim.Bulaşık makinesinide kim icat etmişse gider alnından da öperim.Hele elime kırıntı falan geli bitmişimdir o an..2 tabakta olsa akıtayım makinaya koyayım derdndeyimdir.Yok benik bi iş değil o.Duygu bütün evi sil süpür üstnede 3 çeşit yemek yap de inan yaparım ama bulaşığa dokınmıım..Az ye de uşak tut diosunuz deme tutarım valla..aaaa bide şu olaya ayrı bi sinir olurum hani misafirliğe gdersiniz ya bi yere ""hadi bulaşıkları yıkayalım çalştırma makina"  ev sahibide bişi demez bulaşıklar ak pak olur.Zaten böle yrlerde atlamayan bi ben olmuşumdur.Ben sana oturmayamı geldim bulaşık yıkmaya mı zaten topu topu otrcağın max.3 saat 1 saat yemek ye yarım saate bulaşık ee biz e zamn oturup dedikodu yağçaz:)at makinaya he yoksa akıtmak benden cidden bak...he yanlş anlaşılmasın masayı toplarım,akıtır makinaya koyarım ama bu kadar gerisini yapmam bulaşık yıkamyamı geldim canım oldu bebeğim bez verde yerleri camlarıda sileyim elim değmişken balkonlarıda bi yıkayayım başka?benim evime gelende yıkamasın yıkatmam zaten...İlk başlrda kayınvalidemin evinde çok zorlanmıştım yok yıkayamıorum ama üstümdede baskı yanlış anlaşılmasın yıka dien elbet yok..Bi yanda vicdanım,bi yanda karşımda oturan annemnin öldürücü bakışları(Duyguuu kalk yıka o bulaşıkları)kal sen öle bi kerre sırdum gerek yok dedi.Hiç yalvarma huyum yoktur.Peki dedim canıma minnet şimdi baktılar bizim gelin tembel ben de alıştım ne vicdanım kaldı ortada ne de annemn öldürücü bakışları;)Başka sorusu olan?

22 yorum:

  1. ay yaa gerçekten ben de hiç sevmiyorum bulaşık yıkamayı:( bende kayınvalideme yardım için girerdim mutfağa,sözde makinaya atıcaz bulaşıkları,makinaya atmadığı ne çok şey var,tahta kepçeler,plastik kaplar,tencereler ee geriye ne kalıyo ki bi makina yıkıyodu bi de ben:(( hepsini at makinaya gitsin dimi ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buldular gül gbi gelini yıkatrlar tatlım..klsk kaynan modelleri:))

      Sil
  2. Bende toz almaktan gıcık kapıyorumm yaaaa..

    YanıtlaSil
  3. zaten iki kişiyiz ne bulaşık çıkacak da makina çalıştırılcak dimi o yüzden her suyu ayrı bardakla içip tencere kapak ne varsa atıveriyorum makinaya dolsun da çalışsın:))

    YanıtlaSil
  4. yaa ne kadar sempatiksin sen yaa nasıl gülümsettin beni bukadar sıkıcı bir günde :))

    YanıtlaSil
  5. Vallahi güldürdün beni :D
    Yıkama kız zorla mı? :D

    Ben de bulaşık ve ütüyü severim fakat toz almaktan nefret ederim, almam da zaten ama malasef toz alan bişi henüz icat edilmedi sen yine şanslısın bak bulaşık makinesi var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencde yıkamıorum zaten yıkatmasınlarda:)zamn teknoloji devri elbet o da çıkar kuzm

      Sil
  6. o makina süs mü ?! elde yikamak gereksiz zaman kayibi :)

    güzel bir yazi olmus:)

    YanıtlaSil
  7. bak ben de anlamam Duygu, evinde madem bulaşık makinesi var ne diye elinde yıkanıyor, hele de misafirlikte yaparlar ya bunu, o makinenin görevi zaten yıkamak, ama ev sahibesi der bir de bunu "amaan dur hemen yıkayıveririz 5 dakikada" öyle diyen ev sahibesine içimden türlü iyi dileklerimi sunarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hçç ya aklm almıor benmde...
      bi ii dilekte benden o zamn

      Sil
  8. Ayyyynen harfi harfine sana katılıyorum canım...Banada tüm ev işini yaptırsınlar ama bulaşığı vermesinler.Bende sırf bu bulaşık konusunda kayınvalidemlerde tembel gelin konumundaydım:))Naapim sevmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amn bırak öle bilsinler kuzm yoksa herşey bze kalır

      Sil
  9. Ben de bulaşıktan nefret ederim. Biz de tam tersi oluyor bana gelen misafirler 5 dk ben yıkarım ya da hemen yıkarız hiç makineye koyma diyorlar.Asla yaptırmam misafirliğe mi eziyete mi geldiler. Zaten mutfakta yer varsa herkes gider ben makineye yerleştiririm bulaşıklarla oturacağıma misafirlerimle otururum. Bu arada ben misafirliğe gidersem ve birileri yıkamaya heveslendiyse ben de asla kendimi ön plana atmam:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah:)ay sorma vbende atmıormm duvarlara falan bakıorm

      Sil
  10. Benim o kadar nefret eder durumum yok ama, evime gelen birinin mutfağımda bulaşıklara dokunmasından neffffret ederim! hatta mutfağıma girmesini de sevmem. Ben kendi iişimi kendim yaparım. :)

    YanıtlaSil
  11. bulaşık yıkarım ama bana da zor gelen tabkları filan sıyırması içim kalkardı önceden.ama şimdi alıştım el mahkum sonuçta :) ama şu dediğine katılıyorum ben de kayınvalidemin evine gittiğim zman çok ısrar etmiyorum bi iş yapmak için :)) napim alla alla önceden evim olsun rahat edeym diodum ama şimdi oldu mu sana 3 tane ev :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ballısn 3 ev canm bloğun var mı ben ulaşamadımda

      Sil