Düğünümüz....

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Küçük aYrıntılar Büyük mutluluklar

 
"ojelerimiz"
 
 
 
 
"darısı başına listemiz"
 
 
"kına davetiyemiz"
 
 
 
ve "lavanta kesemiz"
 
tekrardan meraba..günlerim aşırı karın ağrısı ve koşturmayla geçiyor...artık olsada btse diorum.bu arada o kdar güzel yormlar yazmışınızki hepsini müsait zamnda teker teker cevaplıcam...
Şimdi size bi kaç soru siz yazın ben bi ara okurum
 
-barkovizyon hangi programdan oluodu yahu
-peki biz dansederkenmi yayınlansın öncesnde mi...
 
bilemedim şimdi...
 
öperim sizi....
 
 
 

22 yorum:

  1. detaylar çok güzel ya çok şirinler :)
    ama kız ben annamadı bu darısı başına listesi noluyor ne işe yarıo o kafam çalışmadı bi an :D

    YanıtlaSil
  2. evlenmek isteyenler ona ismini yazıo bnde ayakkabıma yazıorum kuzm

    YanıtlaSil
  3. :D tamam öleyse oraya baş köşeye Fulya da yazar mısın ?

    YanıtlaSil
  4. hahha:))tabikiiii asetat kalemi almam lazımmm alayım yazarım

    YanıtlaSil
  5. herşey çok güzel gözüküyor canım. Ayrıca slayt gösterisi dans esnalsında değilde hani nikah sonrası ve öncesinde misafirlerin bekledikleri sürece koyarsanız bence daha hoş olabilir. İnsanlar oyalanmış olurlar en azından. Başka program var mı bilmiyorum ama en basit powerpointte hazırlayabilirsin. Kolay gelsin =)

    YanıtlaSil
  6. canim kiyamam nekadar heyecanlisindir simdi :))))) insallah biran önce biterdde sende rahatlarsin :) bu arada hep takip ettigim icin hersey dört dörtlük görünüyor allah nazarlardan saklasin :)darisi basimiza.Bu arada darisi basiniza listede ilk sirada ben olsam :DDDDDDD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. swotpisces listeye eklensinnnnnnn... :)))

    YanıtlaSil
  8. Darısı başına listesine beni de ekle lütfeen :)
    Ayrıntılar önemlidir ;)

    YanıtlaSil
  9. Canımm hepsi çok güzellll..İyi eğlenceler :) Heyecan doruktadır şimdi :)

    YanıtlaSil
  10. Herşey çok güzel olmuş gerçekten.İnşallah herşey hayırlısıyla yolunda gider.Ben kuzenimin barkovizyonunu proshow gold programından yaptım.diğer programlara göre çok çok fazla özelliği var.kuzenimin düğününde misafirler onları beklerken 7 dk lık bir barkovizyon oynatıldı.sonunda da hoşgeldiniz yazısı yazmıştım.hemen peşinden gelin ve damat içeri girmişti.herkes çok beğendi.şimdiden kolay gelsin sana :)

    YanıtlaSil
  11. Cok güzel detaylar cok sık :) Darısı basına listesini görmemiştim çok beğendim ve ben de talibim o listeye isim yazdırmaya :) Barkovizyon gösterisi benim katıldığım düğünlerde hep gelın ve damat piste cıkmadan oluyordu.Bir fon müziği esliğinde resimler gösteriliyor.Hem ortalık sakinliyor herkes oturuyor bu arada.Sonra da gelinle damat cıkıyor.En kolay powerpoint ile yapılıyor ama cok teknolojik bilgim olmadığından bilemicem farklı programlarda vardır eminim.

    YanıtlaSil
  12. :) çok güzel hepisi... Allah tamamına erdirsin...
    Mutlu kal...

    YanıtlaSil
  13. duygucum beni de yaz listeye ayakkabınada yazılan her yere kocaman tuba yaz gideyim artık ya almıyor beni sevgilim :P lavanta kesen çok güzel

    konuklar sizi beklerken yayınlansın benim arkadaşımın girişi sinema filimlerindeki gibiydi aslan çıkıyordu :)isimleri yazıyordu herkes bayıldı sizde öyle yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
  14. çok güzel detaylar bunlar!

    Sevgiler
    pembeeevren.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Canım benim yaaaa:) resimlerinizi misafirler izlesin sonrada düğüne geciyorlar zaten onu yayınlasınlar,arsivdeki tüm gizli fotoları koyabilirsin :)))

    YanıtlaSil
  16. merhabaalarr
    blogunu yeni keşfettim. çok hoş detaylar. umarım bol eğlenceli geçer. bence dans öncesi olursa daha mantıklı çünkü insanlar gelin&damatın gelmesini beklerken sıkılıyorlar barkavizyona bakarak zaman geçirmek eğlenceli oluyor. :)
    hıı bu arada unutmadan blogumda çekiliş var katılmaya vaktin olursa davet etmek istedim.
    sevgilerrr

    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  17. Duyguş hepsi çok güzel bayıldım ya.Birde o etiketleri sen mi tasarladın?Nasıl yaptın kuzum ya?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım taslağın üztne picassadan yazdık matbacıya çıkarrtık bebekm ve kmlk kartı sert olur ya öle yaptrdm yırtılmasn die

      Sil
    2. tatlm ojeyide soruosan evet bz yaptık matbacı çıkarttı

      Sil
  18. herkese desteğinden dolayı gzel yormlarınız için teşeküürler

    YanıtlaSil
  19. Her şey çok güzel olmuş canım :)) Ömür boyu mutluluklar..

    YanıtlaSil
  20. Şimdi gördm magneti çok şeker olmuş cidden bayıldım :)

    YanıtlaSil