Düğünümüz....

18 Temmuz 2012 Çarşamba

O benim..

Haftasonu C ve sülalesi bendeydi...Duygu 1 artı 1 e nasıl sığdın diosanız baya sığdık hemde 40 derece sıcakta...Düğün için geldiler..Keremcanın düğünü C nin üniversteden ev arkadaşı benim ömrümde 2 kere gördüğüm ve sırf  onun düğünü için bende kalıncak die hertarafı çamaşır suyuyla yıkadığım çoçuk...Bide bana neden bişi takadın dersnz benm C nin sülalesi gelçek die yaptığım msraf bi yana kuaför ve elbiseyi saymıorm bile....Düğün cmt. akşamdı..Sevgili kuaförümden sadce düz fön çekmesini ve yana doğru spreylemesini istedm saolsun onun dışında herşeyi yaptı...ve ben eve gelesiye kadar saçımdaki bütün telleri tokalrı sinirden fırlattım yani beni bulmak isteyen onları takip etse bulurdu o derece...Nese uzun leopar desen balık elbise gydmmm ilk...Düğün gayet güzel di taa ki C nin üniversteden kızzz yani dişi arkadaşlarını görene kadar....C beni  tanıştırcak.....bakalım ne die tanıştırcak...Eşim,nişanlım,kız arkadaşım,sadce arkadaşım inanırmısınız beynim 3 sanie içinde hepsini geçirdi..Heycanla bekliorum...Bu da Duygu..İçimden "demek duygu haaaaa bitti oğlum dedim"....Yani eşim.....Hoppsss orad durun işte bal böçekleri eşiiiiii benim salk açıklamayı ekledi 1 ay sonra düğünümüz var yanii...Benim  beyin yne devrede ne demek istediii...
şüpheler çoğalıyor..

-1 ay sonra düğünümüz var:Sizde gelin
-1 ay sonra düğünümüz var:Yani eşim ama daha düğün yapmadık yaniiii daha 1 ay varr yani o 1 ayda evlenedebiliris evlenmeyedebiliris onun için kızlar eşim ama 1 ay snra düğün var
-1 ay sonra düğünümüz var:Eşim demseydim muhtemelen Duygu nun bana yapacağı eziyeti bildğim için ki (bunun içinde en büyük tehditim şudur benm  kızlar bana yanlş bişi yaptığın an adının gay die çıkmış olduğunu bil bay CCCCCC)size eşim dedim ama duygusuz bia nımda nişanlım derim size...biz daha düğün yapmadıkki...

diee şüpheler artııı...hepsine şölee bi baktım gülümseyerek...mesajımı almıştır onalr...Nese tam oynarken kızn biri gel bana sarıl "çok memnun oldum"diyerek sen kmsn be ben hç memnun olmadım bırak kocamla kıwrcam ben..Sonraa sen git C yi öp o sinirle ben sarıldımı öptümü hatrlamıorum zaten..Bu c nnde mubarek o akşam 3 erkek arkadaşıyla tanıştysam 30 kız arkadaşıyla tanştım...Sen neymişin be oğlum...

Bu arada eteklerime bsmaktan saçımın sürekli önüme düşmesnden gına geçirdim."yürü eve gidioruz dedim..Evim zaten düğün salonuna 2 dakka..oh gydm kısa elbisemi..babetlerimide geçirdm ayağıma saçlarımıda topladım bi güzel özüme döndüm...

Nese hobbit kızlar yine devrede...Duygu göster kendni kızm..C öle dansa kaldırmaz sadce ilk bana "hadi gdelim"dedi nereye dedim "dansaaaa"böle bu çocuk dans edelimmi dems
hadi gdelim der...

bu sefer ben dedim hadi gdelim az dans edelim...bi ara baktım bu hobiitler yine gözler bizde oturuolar yanlarına uğradık.."Düğünümüze beklerim"dedim...ama gelmeyin cidden gelmeyin...araya da soktum lafı"kocam"die...

yağlarım eridi be
o benim çnkü...


20 yorum:

  1. yalnız sondaki fotoğraf süper olmuş!!!

    Şu anlatışına bayılıyorum tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. ahahahah duyguuuum az bile yapmışsın kız yakında olsak basardık o düğün salonunu :D yani neden erkeklerin ünide lisede 1-2 erkek arkı olurken 837262462827 tane kız arkadaşı oluyor napıyosunuz lan siz ünide dedirtiyorlar insana. bir de salak bir samimiyet: "ayyyyyy canııııııımmmm serciyi ben o kadar çok severim kiiiiiiiii ne güzel yıllardı ünideki yıllarımııız gerçekten çok iyi çocuktur yani çok şanslısığğğğnn" diyen yayık ağzının ortasına yumruğu.... töbe töbe.... bak sinir geldi ayyy ayyy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harbii napmışlar be hamide sen bi tatilden dön şu konuyu tartışalım:))
      serci çok şanslı deseydin terbyesz şey nolçak bencde ne kadar gereksz bi samimiyetttr o ya bida ben seni ömrümde ne görcem bende dellendm şimdiii
      çok sewermişş lafa bak gerizekalı seni

      Sil
  3. Biz bu konuda özürlü bir çiftiz sanırım ne ben onu kıskanırım ne o beni. Eski kız arkadaşlarını bile tanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begümcüm seni blog dünyasının en geniş hatunu seçiorum şu an itibariyle

      Sil
  4. Eskiden ben de senin gibiydim, çıldırırdım. Sonra baktım ben kendimi sinir ediyorum ne benim canım kozalağım ne de etraftaki kızlar umursamıyor, hatta onların ekmeğine yağ sürüyorum. Şimdi ben tepki vermeyince bakıyorum, herşey gayet normal, hatta niye kıskanmıoyorsun diye daha çok üstüme düşüyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))kaçan kovalanıo haklısın canmmm

      Sil
  5. hhhhahahhaha agzım acık okudum vallahı :))) amannnn hayat sana guzel olsun en guzelı rahat ol caktrma :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dmi ya sazanlık bende:)
      oğlunu öperim bu arada

      Sil
  6. :D
    Kaptırmam de hatta hoşt bile diyebilrsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bidakine canm benm kemik atacam önlerine:)

      Sil
  7. sizin kıskançlıklarınız beni koparıyor, yeminlen :) koptum yine yahu... süpersin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bebeğim hç sorma çok sinrlendm ama ben:))

      Sil
  8. ya bi sakin ol öyle hemen tepki verme,yüzünden belli olmasın ki senin C,havalara girip özgüven manyağı olmasın. o senin tamam mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tepki vermesemde kendisinde bi özgüven manyaklığı var zaten:)

      Sil
  9. Ay çok güldüm :) Ama o an bunlar bu kadar komik gelmezdi bana da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmedi tatlım ya cidden gelmedi

      Sil