Düğünümüz....

7 Temmuz 2012 Cumartesi

İçimden bi Derya Baykal çıktı:)

Rengim design de beğendiğim kına kaftanları çok hoşum gitmişti.Sitenin sahbi Derya hanım bana "sende yap"diincve izni koparınca bende onu hafif değiştirerek kendi kına kaftanımı kendim yapmaya karar verdim.İnanın çok zevkli bana bütün sıkıntılarımı unutturuo.C ile kavga etmişim,aman düğüne bilmem kaç gün kalmış,yk C bana çiçek böcek almamış (taktım bak C 'ye nerde benim keçelerim)çokta fifi..He ben bunlara kına koymama kararı vrdim.Lavanta kesesi yapıp arkasına silikonlucam;)
Bakın bakalım acemi terzi Duygu becerebilmişmi:)


:Şimdi izninizle biraz evi toplımmm malum haftaya düğün var ve kayınvalidemm gelebilir.Gözümüzn üstünde kaş aramasına fırsat vermeden biraz temizlik yapmam lazım:)

26 yorum:

  1. ben bunun bir benzerini kendi kınam için netten görüp indirmiştim çoook güzel yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dmi ya bende sewdm ama çok kötü kesiorum:)

      Sil
  2. Duygucum çok tatlı olmuş, ellerine sağlık...
    Keyifli zamanlar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. senin düğün eylül de değil miydi, ne zaman?

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım, gayette güzel olmuş. Biraz kestikten sonra el alışıyor çok daha düzgün oluyor =)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel yapmışsın cnm eline sağlık, bende becerebilirmiyim dersin, bilmemki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben becerdysem herkes becerr kuzm sadce braz sabır :)

      Sil
  6. ellerine saglık Duygucumm:)) bosver C'yi,sen kesmeye devam et, ayrıca benden daha guzel kesiyosun :)) öperim :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller tatlımm sıkma canını bu arada oluyor böyle şeyler düğüne az zaman kala stres
    harikalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canm ya uaklık işte beğenmene sevndm:)

      Sil
  8. gayet güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. Böyle arada kavga etmek iyidir iyi,bende derse vururdum kendimi:)Çokta güzel olmuş,hız kesme devam et canım kestikçe alışıyor el:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      bencde tadı tuzu dmi ben derse vursam uzman olurum :)

      Sil
  10. cannıııım bak bunlar çok güzel olmuş ben 10 puan veriyorum :D

    YanıtlaSil
  11. olur boyle tartmalar evlılık hazırlıklarında kımseyı karstrmamak lazım ıslere yoksa sonuc hep husran :(( neyse sııznkı seker tadındadr gecer..ellerıne saglık cok sekerler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sormaaa bi ara abla tavsiyelerini alayım tatilden dönde kuzumu öperimmm:)

      Sil
  12. aaa bende böyle istiyorum ama ben hiç yapamam ki:) sipariş edicem mecbur:) bu arada hemşoyuz senle;)

    YanıtlaSil
  13. sonunda hazırlıklar başlamış herşey güzel olacak olmasada olmasın amaaaan de geç,sen gülücüklerle poz ver makineye kalan o oluyor :) benim düğünümü hala anlatırlar,aynı senin gibi el emeğiydi herşey :) darısı sana hayırlısıyla atlatırsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş. canmmmm
      senn kadar becerikli olabilirim:)

      Sil