Düğünümüz....

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Ben Mesela Muzlu Süt yaparım Mesela

Bu günlerde muzla olan herşeye takmış durumdayım muzlu şerbet derken sırada muzlu süt var.muzlu şerbetin tarifi aşalarda bi yerde tık tık diemicek kadar yorgunum şu an arayan bulur:))
Efendime sölimmm 1 muz 1 bardak süt azıcık vanilin ve şeker malzemelerimiz ama bizim saf Duygu muzları kocaman kocaman dilimlediği için el blendrmz hepsini şeyetmedi işte siz Türkler ne dersiniz:))
yani muzlaı ilk bi sütün içinde şöle çatalla ezin dier malzemelerle birlkte blendrdan geçirin bol köpüklü bi şekilde sunun.Yakında muzlu çorba ie karşınızdayım hanımlar;)aa bu arada hayırlı ramazanalar,dualarınızda halaaa kocasının yanına gidemeyen,düğününe 39 güncük kalan şu kıza da yer verin öperim çookkk...


9 yorum:

  1. canım ya evde yapınca kararmıyor mu ? :)
    ben muzlu çorbayı merak ettim :)) tesadüf bende bugün muzlu pudingli kek yaptım ama henüz tatmadım
    bu arada daha önce söylemişmiydim bannerini çok güzek tasarlamışsın eline sağlık muzkoligim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım ben hemen tükettmmmmm
      :)
      aaa
      tatsaydn merak ettm kek aklımda ama denicemmm
      canm onu ss design butik yani senem tasarladı saolasın beğendğin için

      Sil
  2. emınım cok da guzel olmustr

    YanıtlaSil
  3. Oyyy bu tatlı kız hemencik kocasının yanına gitsin. Aminnn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asmin amin sen kızn gbi kız olsn Ahucum mesela

      Sil
  4. canım inşallah bir an önce göndersin devlet seni zonguldağa.bu işlerin kolay olduğunu sölemişlerdi ama görüyorumki zormuş eş durumu gibi şeyler.ben napıcam bakaılım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekerim 1 yıldr bekliormmm inş. ikimzde branönce kavşrsss

      Sil
  5. ohhhh bayılırım ben superrrrr ellerıne saglık canım

    YanıtlaSil