Düğünümüz....

29 Haziran 2012 Cuma

Kına Gecesi İçin Sizden Gelen Fikirler...(Kına Gecesi Fikirleri 2)

Sevgili blogcanlar fikirler hızla çoğalıyor ve sizden fikir geldikçe ben buraya yazacağım.Şahsi oynamayıp paslaşcam yani;)Dier yazım için tıktıktık;)

Veee  Sizin Fikirleriniz.......
1)Recine'nin fikirleri
*Renkli sabunların kadife kumaşla kaplanıp süslenmesi off mis gibi kokar..Bide sabunların dekupaj mı ne o yöntemle peçete kaplayıp süslüyolar ya onuda bi blogta görmüştüm neden olmasın;)
*Sunumlar süslü sepette-e tabiki şekerim
*kına için desenli kağıtlar alınıp kınanın farklı şekilde çıkması-ben bu olayı seviyorum böle hint kınası gibi ama tatlım biraz daha açarsan yani nasıl olcak İstanbul'da mısır çarşısında var die duydum ama daha da aydınlat bizi;)

2)Kırmızı Evin cadısı:Ferhat Göçer'in "kızım"şarkısında babayla dans..Kız cadı kılıklı ben de bunu düğünde düşünüyodum amaa nişanda babamla ve dedemle "bana bir masal anlat baba"şarkısında dans etmiştik herkes çok alkışlamıştı.çok güzeldi babamın"duygu resl oldum artık oturalım"demesi olmasa daha iyiydi erkek işte babam romantik mi de C öle olcak benim hayatımda erkeklerin hamurunda var bu antilik...
*Yeşim Salkım'ın "haydi kızlar göbek atmaya"şarkısında arkadaşlarla içeri girme vavvvvv  harika bide ekliim C'nin abiside elinde kınayla girmiş eltimin etrafında dolaşmış eltcim de onu yakalamaya çalışmış..Girişe önem vermeliyz..Bi de bi yerde okumuştum "kınayı getir aney"şarkısını kız sölemiş...Burayı biraz daha didiklemek lazım dimiiii.....
*Bilekliğinin görseline bayıldım ve sana mail attım cadıı nasıl yapıldığını anlatsana bize:)

3)Kobican'ın Dünyası:Gülsuyunun yanında lokum ikramı..harika fikir canım..Bu arada Kübra "darısı başına "listesinin öncüsü sana kocaman alkış:))
4)İki Şehrin hikayesi'nin sahibesi Begüm hint kınası şablonunu bloğunda paylaşmış dostlar Eminönünden 1 tl ye almış ah ahhh benimmm İstanbul yapmam şart oldu;)

 

9 yorum:

  1. canım ben izmirliyim, ondan kemeraltında nereden alınır biliyorum ama mısır çarşısını bilmiyorum. senin için araştırırken bir site buldum. istersen bir incele. başka şeyler de var. yada burdan alıp yollayabilirim..
    http://www.kostumkadikoy.com/gelin-aksesuarlari/kina-sablonu-gelin-aksesuarlari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamm canım inceliyorum çok saol..ay kıyamam canm temmuz sonu gibi istanbula gtme olayımız var eğer bulmazsam sölerm çok saol

      Sil
  2. O sorduğun şablondan blogta bahsettim resimini de çekip ekledim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende hemen bloğa ekledm kuzm:)

      Sil
    2. Gördüm kuzum bulamazsan yollarım sana buradan;)

      Sil
  3. Evet canım Eminönü'nde var,ben bir ara gitmeyi düşünüyorum,gittiğimde senin için alabilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübracım saol..eğer ben temmuz sonu gtmessem sizlere sölerim...şimdi zahmet vermiyim...

      Sil
  4. süper süper bayıldım :)fikirler harika kuzum bir kaçını yazdım bile

    YanıtlaSil