Düğünümüz....

1 Haziran 2012 Cuma

Ben Şimdi Buna Ne Cevap Vereyim:)

Geçen gün bi arkadaşımın kızı İpek yanıma geldi.Nese bıcır bıcır anlatıyoda anlatıyor.4 5 yaşlarında..Bi ara masamın üstündeki kalemliği sordu...Buyrun;

İpek:Duygu abla bunu sana kim aldı...
Ben:Kocam İpek...

Aradan 10 dakika geçer...

Ben:İpek sen benim düğünümde ne giyceksin
İpek:İyide sen evli değil misin Duygu ablaaaaaaaaaaaa(gözler kocaman açılmış)
Ben:şeyyyy evliyim de...Düğün yapmadım(salak ben)
İpek:Anladımmmmmm annenle baban bilmiyorrrrrrrr merak etme aramızda(burda bana göz kırpar küçük aptal)
Ben:İpek biliyor anne babadan habersiz evlenilir mi..(battıkça batıyorum bu arada akıl vermeye çalışıyorum)
İpek:Tabi tabi duygucum tabi tabi...

Kaldım öle ben bu velete nasıl anlatayım şimdi durumu benii kimbilir nasıl tanıdı zaten geçen annesi diodu"seni soruyor duygu gizlice evlenen abla diye"
Ah İpek ne diim ben sana ne:))
Öperim...

24 yorum:

  1. Şimdiki çocuklar çok akıllı maşallah:) Bizi bile alt ediyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. duygu bununla sakın tayin konusunu konuşma, kesin onun içinde bir sürü lafı vardır :)))

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı :) ama olayı bende anlamadım :D, kocan var evli değilsin henüz? sevgilin öleyse kocan değil :)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaha:)
      canm biz ayrı şehirlerdeys ve benm taynmn çıkması için yani eş durumundan yarrlanmamız için önceden nikah yaptık:)
      yani aslında düğün olduğunda biz 1 yıllık resmi evli olacaz:)

      Sil
  4. Çok güldüm ya :)kız çocukları çok tatlı oluyorlar bıcır bıcır:)

    YanıtlaSil
  5. hahahhaha cok guldum ya masallah hahhahahhaa yerım

    YanıtlaSil
  6. ayyy haspalara bak seen pabuç kadar dil ayol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sorma bit kadar boyuyla bana laf yetiştirio:)

      Sil
  7. bencede cok tatlıymıs hanı buyumuste kuculmus mısalı:)
    mımledım senı:)

    YanıtlaSil
  8. Ay çok tatlı ya inananmıyorum bilmiş şey:) Bende bloğuma bekliyorum.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. ah zilli ah nelerde bilirler nelerde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annnem babanneme çok gtmek istemio dio mesela çocuktan al haberi:)

      Sil
  10. eyvaaaaah birde aramizda diyor heheehheehe :D

    YanıtlaSil