Düğünümüz....

4 Nisan 2011 Pazartesi

Şeytan Kardeş

İnsanların beni eleştirmesini severim..o zaman yanlışlarımı görmem daha kolay oluyor çünkü..ama son zamanlarda bu duruma takmış durumdaydım.Çünkü bazı insanlar eleştirmekle kıskançlığı birbirine karıştırmış durumdaydı.tabi ben saf bunu anlamadım ilk başta düşün düşün çıkamadım işin içinden..Bütün iyi niyetimle vardır bi bildikleri dedim..Ta ki sol omzumdaki şeytan beni dürtene kadar.."kızım kendine gel aç gözünü kıskanıyorlar" sağ omzumdaki melek ona ters bi bakış baktı ve "hayır tamamen iyi niyetlerinden" ee güzelim dedim ben zayıf değilimki bunu bana söyleyen hatun da benden 30 kilo fazla hemde!!
  Vebenzeri örnekler karşıma çıktıkça çıktı..Gereksiz eleştiriler ve asık suratlar..Bu arada bu üç noktayı çok kullanmaya başladım ve kendime sinir oluyorum.Nese hani bi reklam vardı kirlenmek güzeldir diye.Kıskanılmak güzeldir.Eğer insanlar kıskanıyorsa onlardan bir adım öndesiniz demektir.Ay içime ne dert etmiş ne dolmuşum:)Canım şeytan kardeşim bu sefer uydum sana:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder