Düğünümüz....

15 Nisan 2011 Cuma

Benim Olsana

Fazla topuklu giyemiyorum hatta hiç giyemiyorum.Sadece sözümde ve özel günlerde giydim.Duvarlara tutuna tutuna yürüdüm desem tam olur.Hep topuklu giyinenlere özendim.Yaza nişanım var artık babetlerden kurtulup topukluya alışmam lazm derken ben bu ayakkabıya vuruldum.Sürekli Zara'nın sitesine girip girip bakıyorum.Nerdeyse duvar kağıdımı bu ayakkabı yapacağım.Ama benim küçük şehrimde Zara yok.Tanrı'm...İstanbul daki kardeşciğezim aç artık telefonunu :(

6 yorum:

  1. ya inanmıyorum sana, ben kaç gündür bu ayakkabının peşindeyim, hatta çok sevdiğim arkadaşımda. İlk kendisi denedi ve rahat değil dedi. Sonra ben başka bir Zara mağazasında benim numaramı nihayet BUGÜN buldum (bu arada ben 41 giyiniyorum!) denedim ve hayal kırıklığı diyebilirim, çok rahatsız edici... belki sana olur, inşallah bulursun :)

    YanıtlaSil
  2. ben de yorumlara baktımm rahat olmadığını sölüyor çoğunluk güzelim..ve ben doğru düzgün topklu bile giyemem..benim küçük şehrimde yok zara ve ne zamn giderim ankaraya bilmiyorumm..ama bi itiraf içimi rahatllattın alamıyorum ya en azndan kendimi avuturum:)

    YanıtlaSil
  3. tatlım sen nerede yaşıyorsun? İstanbul dışı herhalde :)

    YanıtlaSil
  4. aaa inanmıyorummmm :)) ya bak ben işi sevdim :)

    YanıtlaSil
  5. neden inanmısun uzaktan yakından bi alakan mı var yoksa canımm:)

    YanıtlaSil