Düğünümüz....

19 Nisan 2011 Salı

Evlenme Teklifi

facede yüzmilyon kişinin paylaştığı ki diğeride benim "inanılmaz evlenme teklifi" ne bayıldım.Burda paylaşmıyorum çünkü izlemeyen yoktur.Yalnız yorumlar çok saçma ve edepsiz.Reklam kokuyomuş,böyle bir evlenme teklifi mi olurmuş.Bırakın gerçek olmasın,bırakın reklam koksun sizene.Düşünülmüş mü,uygulanmış mı ona bakılsın.Eleştirmeye ne kadar meraklı bir milletiz.Meyva veren ağaç taşlanmadı bu sefer kökünden söküldü.Bence mükemmel olmuş yapanın emeğine sağlık...

2 yorum:

  1. tatlım ya ne güzel yazmışsın sen öyle. İnanmayacaksın bugün bende buna benzer yorum yaptım! Ya bırakın da bir şeyin tadını çıkartın, zevk alın... ama yoook, hemen yorum yapmak gerek! hemen eleştirmek gerek, bu bize yakışır....

    YanıtlaSil
  2. dellendirdiler bizi:)benim kendi erkek arkadaşım bile amannn reklam dedii ewet dedim keşke biri yazsada sen de oynasan:)

    YanıtlaSil