Düğünümüz....

7 Ocak 2013 Pazartesi

Yılbaşı Kombinim

Yılın ilk yazsından merhaba.. bu arada bu kurumda bi adam var ne zamn meraba desem "nasıl gidiyor araba"die espri yapıyor:))bende demiyorum artık...
yılbaşında taa uzak yollardan sevgilim geldi..giyim konusunda çok kararsızdım hatta bi ara "ben gelmiorum biyere"die sızlanmaya bile başlamıştım..ilkbu yılın modası olan bordo ve fırfırlı elbisemde karar kıldım hatta kesin oydu..Sonra kuaförden geldiğimde gri tek kollu elbiseyide giyince bi kararsız kaldımki anlatamam..resmimi çekip herkese yolladım ve gride karar kıldım düz fön ve siyah buğulu makyajla ben 2013 e hazırdım:)






Bordo elbisem kotondan düğmeleri altın rengi ve kalpli kalp kalp kalp....

ve karar verdiğim gri elbisem...




Gri elbisemde kotondan;)papilerde öle...




ve biz D ve C herkese iyi yıllar diler....

Not 1:Resimler neden mi pembe bende bu soruyu kendime çok sordum meğerse tel.kılıfım pembe olduğundan yansıma olmuş:)
not2: Artık Instagramdayım..Adım ise "duyguoztur"...
Not3:resim yükleyememe sorunumda yardımcı olan bütün herkese teşekkürler...
Not 4:yok başka not falan:))






26 yorum:

  1. Bordo elbisende çok tatlış ama yılbaşı için iyi ki griyi seçmişsin çok yakışmış sana, makyajında tam görünmese bile çok hoş olduğu belli:) 2013 mutluluk huzur getirsin tatlı yuvanıza:)

    Sevgilerimle,
    Sümeyra

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar canım gri elbise daha iyi kesinlikle

    YanıtlaSil
  3. size de iyi senler... bir yıla nasıl girersen öyle devam edrmiş ya... hep mutlu olun inşallah... aaa ig'de takipteyim zaten :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bence grisi daha mı güzel olmuş ne sanki :) ama diğeri de çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  5. eneeeem ne güzel yakışmış :) doğru seçim yapmışsın guzum :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzelsin çook...
    maaşallah.....

    YanıtlaSil
  7. Doğru karar, doğru zaman, doğru kişi :)

    Mutlu huzurlu günleriniz olsun balım..

    Bu arada rica ederim ;)

    YanıtlaSil
  8. http://olmadiibastan.blogspot.com/2013/01/neleri-ozledim-mim.html

    canım mimlendiiiin

    YanıtlaSil
  9. Doğru bir tercih olmuş canımm harika görünüyorsun !

    YanıtlaSil
  10. Bende griyi begenmistim,nitekim onu seçmişssin ama güzele ne yakışmaz ki ikisi de yakışmış sana:)

    YanıtlaSil
  11. canım bende gri elbiseni daha çok beğendim, sana çok çok yakışmış, mutlu huzurlu güzl bir yıl olsun

    YanıtlaSil
  12. gri kombin 10 numara canım süper olmuşsun :):) güzel bir 2013 olsun sizler için...

    YanıtlaSil
  13. bence de gri elbise isabet olmuş...

    YanıtlaSil
  14. Canım iki elbisende çok güzel ve ikisi de sana çok yakışmış..
    Ama yılbaşı için gri elbise daha hoş olmuş :)
    Makyajına da bayıldım! Acaip vamp olmuşsun ve çok güzel görünüyorsun :)
    Sana da sağlıklı, mutlu, huzurlu yıllar tatlım..
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Bordo elbise pek tatli olmus mutlu yillar dilerim:)

    YanıtlaSil
  16. griyi seçerek çok güzel bir karar vermişsin, ama bordo da güzel

    YanıtlaSil
  17. gri elbise kesinlikle dogru karar;)
    çok güzel görünüyorsunuz, çok mutlu yıllara canım;)

    YanıtlaSil
  18. güzel elbiseler
    :)
    mutlu yılların olsun
    :)

    YanıtlaSil
  19. bencede gri elbise yılbaşı için daha uygun, daha iddalı, çok güzel görünüyorsun bebeimm mutlu yıllar ;)

    YanıtlaSil
  20. ikisi de ne kadar yakışmış bayıldım :)

    YanıtlaSil
  21. çok güzel olmussun cnm :) iki elbisende cok hoş ama bordo olan daha bir randevu ve akşam yemeği için uygun, yılbaşı için diğeri doğru seçim olmuş :) mutlu musmutlu yıllar ikinizede :)

    YanıtlaSil
  22. iki elbise de çok güzel ama gri yeni yıl konseptine daha uygun olmuş, mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
  23. isabetli bir tercih olmuş bordo elbise biraz daha gündelik koton sana sponsor olsun bebiş yeni yılın aşk dolu olsun

    YanıtlaSil
  24. tatluum çok beğendim seni elbiselerinin ikiside hoş ama gri seçimin çok daha iyi olmuş :)

    YanıtlaSil
  25. oyssssssssss en sahaneısnden cok doğru karar vermıısn grı elbısen ve makyajın sahane olmus canım bayıldım ben

    YanıtlaSil