Düğünümüz....

30 Ocak 2013 Çarşamba

Biriken mimlerim var benim okusana

Olmadı baştan Eminecim ve Aycelce Hayat Aysel cim beni mimlemiş..Kırarmıyım hiç...

Emine özlediklerimi sormuş.
-Rahmetli babannemi çok özledim rüyama girsin diye dua ediyorum.
-Eşimi ailemi çok özledim daha gitmeme 1 ay var.
-evimi özellikle mutfağımı çok özledim.
-lunaparka gitmeyi özledim.
-soğuk sularda yüzemeyi özledim.
-tek başıma alışveriş yapmayı
-sessiz sakin huzurlu bir tatili çok özledim...



Aysel'in de soruları var...

1. Blog yazmaya ne zaman başladınız ve nasıl karar verdiniz ?
Deniz Baran'la bi kınada tanışıp baya bi muhabbet etmiştik.Daha sonra onun bir bloğu olduğunu gördüm ve takip etmeye başladım.Blog bloğu açtı derken ben de açayım dedim.1.5 yıl olmuştur.İlk yazılarım o kadar komikkki:)okumayın ha

2.Hangi mesleği yapıyorsunuz , meslek seçiminizde keşkeleriniz var m?
Bilgisayar işletmeniyim..meseleğime aşık olduğum söylenemez keşke daha zevkli bi işte çalışsaydım ama yinede buna şükür kpss benim hayatımın dönüm noktalarından biri..

3. Makyajda en önem verdiğiniz ürün hangisidir ve bu ürün için tercih ettiğiniz marka nedir?
likit,rimel ve allık..
avonun allığını
mac in likitini
maybeline rimelini kullanıyorum şu an.
parfümüm cıty rush avon kesinlikle tavsiye ederim...

4. Online alışveriş yapar mısınız? Yapıyorsanız en çok ne tür ürünleri incelemeyi seversiniz?
tabiki..bide ben alırken hediye paketi yaptırtırım.içinde ne olduğunu bildiğim halde o kutuyu açmak kadar güzel bişi yok..demin bambiden bot aldım mesela geçen hafta kolye..bi ara saçürünleri..içime sinen herşeyi alırım..

5. Olmazsa olmazlarınızdan 3 şey nedir?

ailem ve eşim...

6.Yemekle ya da yapmakla aranız nasıldır?
 Yemeyi ve yapmayı sevdiğiniz yemeğiniz hangisidir?
aaa çok severim ama yemek yapmayı..ben sebze yemem yalnız..ama eğer misafir ağırlıcaksam kaç hafta önceden araştırmaya başlarım bi de kimse bana emretmicek duygu şunu yap bunu yap asla yapmam bunları yaparken yalnız olmalıyım bide arkadamüzik değmeyin keyfime..

7.Bu seneki almayı istedikleriniz arasındaki 5 şey nedir?
mini coper;P
orta odayı tamamlmak istiyorum..köşe takımı avizeler tv ünitesi yani evin çok eksikleri var
onun dışında bilmem bi tatl paketi neden olmasın;)

8. Şuan imkanın olsa akla gelen ilk gitmek istediğin yer neresi olur ?
Gitmediğim yabancı bi ülkede uyanmayı çok isterdim.

9.Sosyal paylaşım siteleriyle aran nasıldır:? Kullandığın sosyal iletişim ağları nelerdir.? (Dilersen kullanıcı adlarını da yazabilirsin)
face,tiwit,ıg hepsi var..
iyi ama herşeyimi paylaşmayı seven bi insan değilim
mesela facede yazarlar ya "ankara yolcusu kalmasın" alçaksan biletimi geleyim yazsam naparlar acaba:)
yada @iskender böle komiklik olabilir mi ya nedn olumsuz bişilerini yazmazlar merak ederim...
mesela@aldatıldım @saçlarım iğrenç oldu @izmire gitcem ama param yok
yiyosa yazsana:)

10.Yaklaşan 14 Şubat'tan beklentilerin var mı? Varsa nasıl bir şey hayal ediyorsun?
Yok. benim C den beklentim yok zaten.ondan bi incelik beklemiyorum.

11. Kendini kısaca ifade eden bir kaç kelimeyi tanımlar mısın?
off ne bileyim yakın mı uzakmıyım yoksa bir tuzakmıyım rehum hep desen desen:))



Fikrim değişmezse alacağım köşe takımım
öperim hepinizi....

ıg:duyguoztur


16 yorum:

  1. cevaplar süper cicim:)öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni öpüyorum canm saoll

      Sil
  2. Çok içten ve samimi bir yazı olmuş canımmm
    Köşe takımlarını çok seviyorum bende bizim oturma odası hala boş mesela oraya bi el atıcaz inşallah.. Yalnız açık renk dikkat çok kirleniyorlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım 2 odam benm boş..
      tatlım ben zaten fazla kullanmam die takılmadım hep hayalimdi beyaz
      ama benm kesn fikrm değişir
      napçam bilemedim:)

      Sil
  3. Cnm cevaplarrrr süper hepsini okudum:)) tüm dileklerin kabul olur ins

    YanıtlaSil
  4. canımm Şubatta eş durumu ve mazeret atamaları olcakmış şimdi okudum inşallah senin de güzel haberlerini alırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bitanem biz bakanlığa bağlı değilizki özerk bi kurum üniversite yani
      bizimde mart nisanda belli olcak...

      Sil
  5. o köşe takımının yastıkları kafayı yedirtir sana demedi deme :)

    YanıtlaSil
  6. hahaaaaay cevaplarını çok beğendim :))süpersin...
    bende sebze yemem :((
    çok nadir :))

    bende soğuk değilde ılık sularda yüzmeyi özledim :))

    süpersin valla bende mini cooper istiyorum
    ama benimki olmaz diyor :)
    bende diyorum o zaman jeep alalım :))
    o da diyorki meganın varya daha ne istiyorsun :))
    olsun seneye yinede başka araba istiyom :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)sende ölesin btanem
      mni coper olmazsa jip oda güzelmiş be tatlım..:)
      seneye alırıs boşwer
      hem daha bizim meganımızda yok

      Sil
  7. merhaba,
    bir süredir takip ediyorum seni. Köşe takımını görünce yazmadan edemedim.

    1. İllaki alacaksan kesinlikle yastıklı bir model önermiyorum ki senin beğendiğn bol yastıklı. Düzen takıntın varsa kullanışlı değil ve zamanla içindeki elyaf vs ne ise inceliyor.

    2. 4 kişiden fazla olduğunda oturması rahat olmuyo sanki burun buruna oturuyorsun hisii veriyor. Tabi 2 kişi için ideal :) Ben aldım görüntü hoşuma gitti ama kullanışlı değil klasik çek yat tarzı olanlar daha iyi.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm saolasın...
      önerilerini dikkate alacam...

      Sil
  8. hayallerimin köşe takımı eskişehirde de bir mağazada satılıyor.İnş alırsın

    YanıtlaSil
  9. canımmmmmmmmm once beyaz kose alırsan eyvahh dıyorum :))sonra sırt kısmında mınderler olsun buyuk buyuk yastıklar aksesuar olsun bıkactane :) tecrubeyle sabıt :)) mım ıcınde ınsallah ozledıgın herseye kavusursun babannen ıcınse allah mekanını cennet etsın tatlım

    YanıtlaSil