Düğünümüz....

9 Ağustos 2011 Salı

Süpriz Poster

Nişan ayrıntılarımdan birini sizinle paylaşmak istiyorum.Nişanım sinema konseptli olduğu için bide ikimizn posteri olmazsa olmaz dedik ve poster yaptrmaya karar verdik.2 site var hediye poster ve süpriz poster.Biz terchimizi "süpriz poster"den yana kullandık.Ben "aşk tesadüfleri sever"filmini istiyordum.Gerçi filmi beğenmedim ama bizi en güzel o anlatırdı.Ama dikkat ettiseniz oyuncuların başları dönük.Sizden ona uygun resimleri maille atmanızı istiyorlar tabi yüz tane attım nerdeyse ve olmadı.Ve en önemli noktada fotoğraf makinanızın çok iyi olması öle dijitallere falan güvenmeyin derim.Nese baktım cuma oldu ve benim ertesi gün nişanım var.Baktım antiromantik C vazgeçelim dio.Aradım ve onlara bıraktım tercihi ve "Nothing Hill" yani "Aşk Engel Tanımaz"'a karar verdik.İlk ya millet ne engeli var falan die düşünsemde amannn yemişim milleti diyerekten salladım.Aşk engel tanımaz tabi baksanıza iki yıllık ilşkim var ve biz hiç aynı şehirde olmadık:( Ah ah bakın kötü oldum şimdi.Sonracığıma astık salonumuza ve süpriz poster bize bi süpriz yapmış 2 adet yollamuş:)Çok mutlu olduk çookk..aa fiyatlara gelince bizimki baya bi büyüktü 90 TL verdik.Ve diğer bi ayrıntı oyuncular kısmına ikimizin adı yazıldı ve tabi nişan tarihimiz "23 Temmuzda Sinemalarda"die posterimizin köşesine konduruldu.Ben beğendim güzel olmuştu.Sivilcem biraz daha büyük çıkmasaydı aman oda nazar boncuğum;)Sevda pek yakında sinemalarda:)Öptüm sizi..

10 yorum:

  1. ayyy çok şeker bi fikir olmuş canım yaa.. ama sizinkinin resmini de koysaydında görseydik ;)

    YanıtlaSil
  2. süper fikir :)
    amaa evet, sizinkini de görmek istiyoruz:p

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ama evet ya sizinkini koysaydın keşke :)

    http://gelinyolu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. evet canım valla sizinkini de görseydik keşke... valla hem tubitoşun hem senin nişanını hayranlıkla izledim. benimki böle olmayınca bi üzüldüm falan :(( neyse düğünüm güzel olur diyerek avutuyorum kendimi...

    YanıtlaSil
  5. canım istediğin gibi olmasına çok sevindim. ama aslını görmek istiyorum beeeennn

    YanıtlaSil
  6. kızlarr fikri beğenmenize sevindim ama aslı zonguldakta bayrama gittiğimde çeker koyarım;)hamidecim lütfen üzülme nişan sonuçta önemli olan kınayı ve düğünü muhteşem kılmak fstığım;)

    YanıtlaSil
  7. çok şey kaçırdım biliyorum, çok üzgünüm :(( bana lütfen cep no mail olarak tekrar gönderirmisin...

    duygu

    YanıtlaSil
  8. olsun canım tatildeymişin sende takipteydim..atarım tabiki:)

    YanıtlaSil
  9. canım mailin gelmedi :(((

    YanıtlaSil
  10. canmm deniormm bide işyernden denerim;)

    YanıtlaSil