Düğünümüz....

23 Ağustos 2011 Salı

İşte N'ler..

Ne renkli bi dünyaymış bu blog dünyası..İşyerindeki suratsızlardan arınıp rahatlıyorum valla.."Bir İnce Ses"yeni bir soluk getirmiş.En iyiler..Valla ben kendimi en yeniler arasına koyuyorum.Burdan tuba'ya,hamide'ye ve gülümseme'ye beni unutmadıkları içinde çok teşekkür ediyorum.Onları kırcak değilim ya..

En iyi tasarıma sahip Blogger:Giz'li Teras
En Güncel Blogger:Gülümse,Lamore Del Calcio,Rococosh,Modaliza,Duju
En çok gezen Blogger:Fashion Özge,Turta Tadında Yaşamak
En Aşık Blogger:Buraya bir sürü kalp yerleştiriyorum:)tubaaa,hamide,S&A,Güzin
En çok Bilgilendiren Blogger:Taranis(kına detaylarına bayıldım),Gelinyolu
En çok Güldüren Blogger: Pembe esinti
Unuttuklarım varsa affola;)


















14 yorum:

  1. saol bebeim adım aşık tubitos'a çıktı :D bulut efendiye göstercem hepsini tek tek :) öpüyorum kocaman

    YanıtlaSil
  2. heheee gezginim ben de :)ayyyy yaşasıınn:)sağol canımıniçii:)

    YanıtlaSil
  3. canım benim tesekkur ederim N'lerde olabilmek cok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. hehehe:) gerçekten güncelim di mi, bütün aksiliklerim, sevinçlerim burda ;) teşekkürler tatlım...

    YanıtlaSil
  5. oley oley oleyyy yine en aşık seçildim :) tuğbayla çok pis kapışıyoruz ama kesin o seçilir :)) sağol canım beni unutmadığın için...

    YanıtlaSil
  6. canııımmm en asık kategorisini cok sevdim been:))teşekkür ederiiim güzelciim:)

    YanıtlaSil
  7. Canımcım teşekkür ederim ben de seni en aşık,en çok hasret çeken blogger ilan ediyorum :))

    YanıtlaSil
  8. tuba;görsün ne kadar aşık olduğunu tabi öptm canım
    modaliza;:**
    özge;ölesin valla bebek
    taranis;rica ederim tatlım
    lamore del calcio;yes bebek sana yetişemiorum:)
    hamide;benim gönlümün birincisisinz siz;)
    bir ince ses;böle güzel bişey paylaştığın için ben teşekkür ederim
    güzin;ölesn btanem
    S&A;ah ahhhh saol güzelim

    YanıtlaSil
  9. güncel olmuşummmm:)meraklılıktan kurtuldum mu acaba?:)teşekkürler...xoxo

    YanıtlaSil
  10. Birçok insan en iyi tasarımda seçmiş beni :) mutlu oldum çok, teşekkürler canım :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. cok harıka:)) yenı olunca kacırdım bu N lerı:))

    YanıtlaSil
  12. gülümse;bebek senden güncel var mı
    betwin us;hakettin tatlım
    kokosss kelebek;sana mim mi yok tatlım aşkolsun:))
    nora;hemen bakıorum canım

    YanıtlaSil