Düğünümüz....

23 Temmuz 2011 Cumartesi

Hoşçakalın

Telaşlarımız büydükçe artıyor ve değişiyor..Anasınıfındayken barbie bebek telaşım ilkokulda okuma telaşına dönüştü.Daha sonra anaolulisesi sınavları,ilkş aşklar,ergen bunalımları,öss baya bi yordu.kazandım biz biz üniversteliyiz biz derken vizeydi finaldi bitmedi.Mezun oldum iş bulma telaşı..İş buldum daha sonra onu buldum söz telaşı ve şimdide nişan telaşı..eminm 1 ay sonrada düğün telaşım başlıcak..Dün C'ye şöle bi baktımda bu adam benim Allah nasip ederse eşim olcak ilerde..sonuçta 2 yıl öncesine kadar bir yabancıydı.Bir yabancı geliyor ve dünyanızın merkezine oturuyor canınız oluyor.Ben o yabancıyla bu gün nişanlanıyorum:)bütün telaşlarımız sağlık içinde olur inşallah..Bu gün dualarınız benle olsun kargo numarası bakmak için girmiştim neler yazdım.Ben artık nişanlı bir bayan olmaya gidiyorum!!!!!!!!!Hoşçakalın..

3 yorum:

  1. ahhh kuzum benim hayırlı uğurlu olsun canım beniiimmmm.... allah ömür boyu mutluluğunuzu daim etsin...

    YanıtlaSil
  2. canımın içii inşallah çok güzel geçmiştir zira ben bu yorumu saat 3 te yapıyorum = ) yaşadığımız telaşlar benzer. ben de bu akşam oturdum nişan videomu izledim o kadar eğlendim ve duygulandımmkiii. hayırlı uğurlu olsun bitanem

    YanıtlaSil
  3. hamide;aminnnnn bebek
    tuba;ya bizim video ben gitmeden elimnde olsa bari ya saol canmmmm

    YanıtlaSil