Düğünümüz....

10 Mayıs 2011 Salı

Yorumsuz

İç sesinize inanır mısınız..ya 6. hissiniz?
Geçenlerde birden durduk yere içimden bir ses kızım şu nişan yapacağın yeri arasana dedi ne var ne yok yokla..tamam bebek dedim..Ve çevirdim numarayı..Durumu,kim olduğumu anlattım.Gelen cevap beni şoka soktu.Duygu hanım bize fazla güvenmeyin derim yeni gelecek müdür değişiklik yapabilir,bütün düğünleri,nişanları iptal edebilir....konuştu konuştu.Gerisini duymadım bile."Bu şimdi mi sölenir,ben nasıl yer bulcam."dedim..Yine bir sürü gereksiz açıklama neye yarar ki konuşup dursan..Zaten kapora almadıkları zaman şüphelenmiştim..Nese bir telaş heryer aranır sorulur..E doğal olarak yer yok..Ve en sonunda yeni dekore edilecek şirin mi şirin bir yer bulunur..Ama bir ton soruyla..Sandelye,masa giydirilecek mi,geniş mi,orkestra nasıl..Saolsun uzak şehrimdeki sözlüm,ailem seferber oldular..Cevaplar her ne kadar beni tatmin etsede ya da ben öle olduğuna inanmak istesemde gidip görmeden içim rahat etmeyecek..Biz aday memurların sıkıntısı da bu işte sadce 10 gün mazaret iznin var.Nese en azından küçüklüğümden beri hayalim olan deniz yolundan salona girişi gerçekleştircem.Tanrı'm bu telaşta olan herkese güç versin..Nette bulduğum nişan yerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder