Düğünümüz....

4 Mayıs 2011 Çarşamba

MiMMMMMMM

Bloglarda sık sık gördüğüm,merak ettiğim ama benim başıma gelesiye kadar araştırmadığım "anket gibi bişey" heralde dediğim bu "MİM"i bana blog dünyasının dünya tatlısı,beni destekleyen,hem adaşım hem hemşerim olan,güzel hatun "dujufashion"yollamış.Google Amcam saolsun hemen anlattı;)Konu ise;şu andaki modumu bir şarkı sözü, bir şiir , bir resim veya bir melodi ile anlatmam.
Ruh halim bugünlerde parçalı bulutlu.Tıpki havalar gibi.Kendileriyle felaket zıtlaşıyoruz bu aralar.Bot giyerim güneş açar,babet giyerim yağmur yağar ama sinirlenmek yok pozitif olmak var yazın bunaltıcı sıcaklarında eminim bu havaları çok özliyecem.Aynı zamanda nişan hazırlıklarında olduğum için,bilen bilmeyenin sürekli yorum yapması,en ufak ayrıntılar "tatlı telaş"kıvamından çıkmak üzere.Keşke bi dublörüm olsada koştursa..Beynim binbir oka ayrılmış durumda..Ve ben bu aralar sürekli Yasemin MORİ'nin "NOLUR NOLUR NOLUR" şarkısını milyonuncu kez dinlemekteyim...
.......Küçüklüğümden beri "Ege"de yaşamak istemişimdir.Hatta "Datça".Hiç gitmedim ama orayı kendime okadar yakın hissediyorumki.Huzur denilince aklıma "Datça"da yaşamak geliyor.
Beni unutmadığın için teşekkür ederim Duju'm..

4 yorum:

  1. fotoğraflar çok güzelmiş, cok huzurlu görünüyor,
    ilk mimin hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  2. değil mi orda olmak vardı..çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. inanmıyorum, bende tam bir ege tutkunuyum... ileri ki yaşlarımda inşallah Ege nin güzel bir yerine yerleşirim diye umuyorum... resimler harika, ege nin her yeri güzel...
    canımbenim güzel yorumum için sana çook tşk ederim... kocaman öpüldün tatlımmmm :)

    YanıtlaSil
  4. Kalbim Ege'de kaldı;)inş. herkes düşlediği yerde yaşar..
    Rica ederim güzelim öpüyorum

    YanıtlaSil