Düğünümüz....

12 Eylül 2013 Perşembe

30. Haftaya Girerken Biz

İlk hamile olduğumu öğrendğimde 40 hafta nasıl geçecek diyordum...
şimcik 30 olmaya hazırız bile...
günlerim dinlenerek ve bol bol araştırarak geçior
Son kontrolümüzde minik kalp Alya Masal'ın 1300 gr olduğunu öğrendik.. sanırım içimde bi tosuncuk büyütüyorum:)Dr um fazla kilo aldığım söledi halbuki sadce 10 kilo aldım...Kızım yan duruyormuş ve bu yüzden şimdilik sezeryan gözüküyormuş.Ben ısrarla normal doğum istediğimi söledim.Tabi yine şartlara bağlı...Dr um sezeyancı anlayacağınız çnkü bunu sölmesi için çok erken olduğunu düşünüyorum...
bi de bu süreçte bol bol yüzdüm..umarım kızımda benim gibi yüzmeyi sever:)
bu arada hala oda konusunda kararsızız:)tek bildiğim beyaz olacağı...
ve dier sorular
-hastane çıkışı kaç tane olmalı
-tulummmu alt üst takımmı
-0-3 ay çok almalımıyım hediye geliyormuş ya beğenmezsem
-hastane de bana kaç pijama lazım olır
-sütüm gelir mii
-normal mi sezeryan mı
-Mr C de doğuma girsin
-Acaba girmesin mi
-bakalım izin vercekler mi
-bu bel ağrısıda nerden çıktı
-hava ısınsada son bi kez denize girsem
falan filan.....







canım kızım minik kalbim 3o haftadır aynı bedende can gibiyiz ama artık alındığım konular var
neden babanın sesine tepki veriyorsunda beni sallamıyorsun
hayır bu nankörlük huyunu kimden aldın bilemiyorumki
he bebeğim:))
söle bana
:)))

13 yorum:

  1. canım zaman çok çabuk geçiyor ciddende bizde 31.haftayı bitiriyoruz,sağlıkla kucağımza alırız minikleri inşallah öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  2. aayorum yazarken sayfaya birşey oldu iletildimi bilmiyorum tekrar yazıyım. çok çabuk geçmiş zaman. sorularının cevabını dilersen mail olarak yazarım sana burdan çok uzun olur:)

    YanıtlaSil
  3. 30. hafta ha! Süpermiş! :) Ne de çabuk geçiyor zaman..
    Canım benim benim henüz bebişim yok biliyorsun :) Ama teyzeyim ben, 2,5 yaşında tosun bir yeğenim var :) ve her ama her anında hep yanındaydım, ondan tecrübeliyim biraz.
    Ablam bir tane hastane çıkışı almıştı, ikincisine gerek kalmadı zaten, ilk bir kaç ay en çok tulum giyiyorlar :) ve ilk aylarda çok kustukları için üstleri o kadar çok değişiyor ki.. Bazen bizim günde 5-6 tulum, 5-6 zıbın değiştirdiğimiz oluyodu düşün! :) tabi bebeğe göre de değişebiliyor, hepsi aynı olcak diye bir kural yok :)
    Bence eşin kesinlikle girsin doğuma, artık izin diye bir şey yok, eskidenmiş o :)
    Hastaneye de iki pijama alsan yeterlidir bence.. Bana bak yalnız daha bebeğim yok ama tecrübeye bak :) Diyorum ya ben ablamın her anında yanındaydım, ve hala da öyleyim ee ne demişler teyze anne yarısıdır! :) öyle valla.
    İnşallah hayırlısıyla, sağlıkla kavuşursun bebeğine canım benim, çok öpüyorum ikinizi de :)

    YanıtlaSil
  4. haftalar gerçekten ne çabuk geçiyor... 30 olmuşsunuz bile... genelde bir hastane çıkışı yetiyor ama bir tane de yedek bulundurmakta fayda var... kendine pijama 2-3 yanında bulundur derim... keşke bütün doktorlar normal doğumu desteklese de zorunlu hallerde sezeryan olunsa... benim ilk normaldi ve inan doğum biter bitmez bir tane daha doğururum dedim... ama Aslı'da mecburen 35 haftalıkken sezeryana alındım... tekrar normal doğuracağımı bilsem yine doğururum ama :) eşinin yanında olması eğer kan tutmuyorsa girsin tabii... ama öyle sıkıntıları varsa orda bayılıp bir de onunla uğraşmasınlar... ben en son kuzenimin sezeryanına girdim fotoğraf çekimi için gerçekten farklı bir olay... neyse ki meslekten dolayı pek kan tutmaz etkilenmem.... rahat ettim ama heyecan yaptım kuzenimin yıllar sonra gelen bebeği için... o anın karelerini yakalamak ayrı bir duygu tabii... neyse çok uzattım... hayırlısıyla kavuş kızına... bize A'lar gerek....

    YanıtlaSil
  5. öncelikle saglıkla bebegine kavusursun inş. benimde yiyenim dogdu tabi şimdi 8 aylık.ablam 3 tane hastane çıkısı almıştı 3 hafta sonra küçük geliyor zaten göbegi düşene kadar tulumda giydirdi ve battaniye önemli ince olanlarından.ablam 2 tane pijama 1 tane esortman tak almıstı.Birde önemli bir nokta hemsireye verilecek olan bebek kıyafetini ve bezi ayrı bir yere bavulun en üstüne koyman.

    YanıtlaSil
  6. oyyy ne şirin bir tulum o öyle, maşallah az kalmış yaaa...

    YanıtlaSil
  7. sevgili duygu zaman gerçekten çok çabuk geçiyor daha dün gibiydi hamile olduğunu paylaşman.sağlıkla bir an önce kızını kucağına alırsın umarım.doğum konusunda belki yardımım olabilir ben epidural normal doğum yaptım.bununla ilgili yazım burda http://durucayasamak.blogspot.com/2012/01/epidural-normal-dogum-hikayem.html .merak ettiğin birşey varsa sorabilirsin canım.ayrıca hastane çıkışı 2 tane almıştım ben.hediye işi belli olmuyor hep büyük şeyler geliyor ki öyle olması daha iyi sanırım.hastanede bir gece kaldığım için bir gecelik yetmişti bana.süt de kişiden kişiye değişiyor benim gelmişti sağmak için de medela mini elektrikli aldım çok işime yaradı.ayrıca bu yazıma da göz at istersen http://durucayasamak.blogspot.com/2012/02/hamislere-kucuk-tavsiyeler.html kesinlikle göğüs kalkanı almanı tavsiye ederim.bol bol dinlen ve uyu en büyük tavsiyem bu:))

    YanıtlaSil
  8. 24 haftayla arkanızdayım ve bu sorulara benimde cevabım yok malesef :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Öncelikle sağlıkla kavuşmanı dilerim minik prensesine. Benim blogumda bu sorularına cevaplar bulabilirsin. Ama ben yine de kısaca cevaplıycam
    - Hastane çıkışı set olarak çok gereksiz aslında ama 1 tane al çok istiyorsan. Onun dışında yanına 2-3 tane minik tulum al. 56 beden her şey büyük gelecek. 50 beden al mutlaka. C&A mağazalarında çok güzelleri var
    -Alt-üst değil mutlaka tulum al çok daha rahat. Altı tamamen çıtçıtlı olsun. Günde 10 kere açman gerekecek çünkü :)
    - 0-3 ay değil de ilk 1 ayda giyeceği ufak bişeyler al, sonradan ihtiyacın ne ise ona göre alışveriş yaparsın.
    - Hastane için 2 pijama al mutlaka yanına. Ha bir de kullan at külotlar var mothercarede, ebebekte falan bulabilirsin. Çok rahat etmiştim ben onlarla.
    - Normal doğum yaparsan sütün büyük ihtimalle gelecektir vücut bunu ayarlıyor çünkü.
    - İmkanın varsa kesinlikle normal doğum yap, sezaryeni düşünme bile.
    - Ben epidural normal yaptım, eşim de yanımdaydı, hayatımızda yaşayacağımız en özel ve en güzel anları yaşadık. Tekrar olsa yine girerim diyor.

    Başka soruların olursa seve seve cevaplarım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. bebek takımına byayıldım tatlım :D

    YanıtlaSil
  11. Tek söyleyebileceğim "normal doğum", tabi eğer sağlık koşullarına göre diğer alternatif de düşünülebilir ama en sağlıklısı normal doğum diye biliyorum. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini :)

    YanıtlaSil
  12. Uuuwww 30 haftaa hıı maşallahhhh size :)
    Yazını okurken çok güldüm canım yaa, bayılıyorum size, şeker aile :)
    İnşallah her şey yolunda giderde normal doğum yaparsın canım, allah sağlık versin size:) öpüyoruz ;)

    YanıtlaSil
  13. inşallah herşey yolunda gider canım :)

    YanıtlaSil