Düğünümüz....

27 Mayıs 2013 Pazartesi

English Home Alışverişlerim

14 haftalık minik kalp ve annesinden herkese meraba...
Sizinle evime son aylarda eklenen e.h alışverişimi paylaşmak istiyorum.



Ferforje mumluk halamın hediyesi ve yeni sezondan
:)yandaki duyguyla dedesi....


Ferforje ayaklı tepsi...Çok beğenerek aldım..çok hafif heryere taşınıo zira hala zigon sehba alamayan ben  için ideal oldu...Üstündeki bambu çubuklu koku yine English home söliim çok kalıcı..bundan sonra alırım...


bu arada artık E.H hediye paketlerinin üstüne bu zarif kurdeladan yapıştırıo ben de böle değerlendirdim...

Minik kalp ve annesi sizi öper güzel bir hafta diler...

22 yorum:

  1. Şekerimm ne e.homu ayooll, sen bi bebek mağazalarını dolaş artık..Şöyle beyazz beyazz ciciler al hemncik :)
    mucks size sevgiler kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      tek beyaz bulamıyorum kuzm ya..
      bi cinsiyeti belli olsunda
      sizede sevgiler...

      Sil
  2. çok güzelmiş güle güle kullan bende int sitesinden gazetelik aldım gelcek inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gazetelik çok şık bende demn baktım sende güzel güzel günlerde kullan

      Sil
  3. mrb hepsi güzel ama çerçeveye bayıldım bebişiniz hayırlı olsun inş güzel bir hamilelik geçirirsiniz sizin kızınız olacak diyorum:) bende beklerim esraningezegeni.blogspot.com sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş. kuzm
      herkes kız dio
      ama dün ben rüyamda erkek gördüm sağlıklı olsunda:)

      Sil
  4. ay yerim yerim o küçük kalbi ve annesini. çok zevklisin şekerim.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Canım bence de bebiş kıyafetleri görelim burada :):):) Tebrik ederim bu arada.Allah uzun ömürler versin analı babalı büyütsün :):):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arkadaşım:))
      tamm canımm aldıklarımı paylaşırım:)

      Sil
  7. annelerin güzelii :)) aldığın her bişeye ayrı bir bayıldımm mutlulukla kullan çok öptüm seni :))

    YanıtlaSil
  8. ben de minik kalbi ve annesini kocamaaaan öpüyorum... arıcam bi ara aklımdasın beybi <3

    YanıtlaSil
  9. minik kalp ve annesi cok sevindimmm hadi hayirlisi pembisimmmmm herbisey cok guzel minik kalp ve annesi gibi:)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel gözüküyolar güle güle kullan inşallah minik kalbinle beraber...

    YanıtlaSil
  11. bayıldım sıze nekadar guzlw bır gelın olmuşsunuz bebegınıze sagsalım kucagınza almak nasıp etsın mınık kalp sıze mutluluk getısrın sevgıler sunarım..:D

    YanıtlaSil