Düğünümüz....

9 Kasım 2012 Cuma

Günlerden Cuma...Ne Dersiniz Uçalım mı....

En büyük hayallerimden biri de yamaç paraşütüydü.Kıbrıs'ta okurken kesin yapacam dedim fakat sevgili Alişan C'nin amborgasıyla karşılaştım o kadar kızgındım ki ona..hep içimde kalmıştı..Ama bu balayında yapacaktım kesin kararlıydım baktım bu sefer o da hevesli..Kalkan'da tesadüfen yatımızın kaptanından numaraları bulduk ve aradık...Meğersem öle ha diince uçamıyormuşun randevu almak lazımmmış...Aradık ve cmt akşam 4 e randevumuzu aldık..Zate bi gece Ölüdeniz de kalıp Marmaris'e geçecektik plan buydu.Huzur ve sakinliğin adı Kalkan'dan ilk Fethi'ye daha sonra Ölüdeniz'e geçtik..Ölüdenizde geceliği 35 TL olan sevimli bir otelde kaldık.(sabah kahvaltısı var ve havuzlu)Ben burayı çok sevdim.Çalışanları çok kültürlü ve sıcak insanlardı.İsmini hatırlamıyorum ama soran olursa öğrenirm..Bu arada bize seçtğimiz şirketin bölgede en iyi şirket olduğunuda sölediler.Biz bilmeden böle yapmışız yani..SKYSPORT du bizim seçtğimiz..Bizi akşam 4 gibi otelden aldılar fakat ben saf da sandelet vardı.Spor ayakkabı giymek lazımmış ben de spor ayakkabı ne arasın ne se ki temin ettiler:))Daha sonra Babadağ'ına çıktık arabalarıyla..dağ çok dik ve uçurumlu biraz tırstım açıkcası..Bu arada şort giymiştim ve dondum malum zirve buz gibi..15 20 dakikalık bir yolculuktan sonra uçuş pistine vardık ve resmen dilim tutuldu manzara harikaydı ve bizim gibi bi sürü insan koşarak atlıyordu.Tam hazırlandık kalbimiz küt pat derken noldu sorarım sizeee yağmur başladı ve bizim uçuş iptal oldu zaten elelrinde telsizle sürekli haberleşiolar..O kadar üzüldüm o kadar üzüldüm ki dokunsan ağlıcam ondan dokunma..Nese durumuma çok üzülen kahramınımız C görevlilere ertesi sabah için uçuş olup olmadığını sordu.."yer yok"dediler..Biraz ısrarla ertesi sabah yine pistteydik yehu:))))
bu sefer hava nasıl güzel nasılll bi kerem bulut yoktu...Nese bana ukalamı ukala bir pilot düştü..Bende şans olsa zaten..Nese giyindik hazırlandık yanınıza güneş gözlüğü,fotoğraf makinesi alabiliyorsunuz sorun değil..İlk C uçacaktı..Koşarak hılzanıyorsun ve kendini bırakıyorsun:))o uçtu ve sıra bendeydi.Ailemle helallik konuşmalarımı yaptıktan sonra nolduu dersiniz bu seferde rüzgar kesildi kaldık mı zaten ya rüzgar kesilir ben de ya yağmur yağar..Benim koca da gitti...Nese kızm duygu şansına küz sen atlasan atlasan bi binanın 5. katından atlarsın dedim ve başladık beklemeye rüzgarı..Vee geldi..ve koştukkkk ve kendmizi bıraktık..Tanrımm göklerdeydim ama tırsıyorsunuz resmen bacaklarım kasılmış...altınızda dağlar ovalar uçurumlar..Dedim düşsek cesedimiz bulunmaz ah dedim duygu..sordum tabiki...
-bu ölümler neden oluyo bay pilot
-şahsi uçuşlarda dedi(hadi len dedim daha dün gece paraşüt kazalrını izledim hiçte şahsi değildi gayette 2 kişi öldü)
- bak sen

benim ukala pilot sorar
-siz nerden geliosunuz
-balayındayız işte ayrıyıs tayinimde çıkmadı(hayat hikayemi kaç metre yükseklikte anlatma kapasitesine sahibim Allah'a daha yakındım ya belki sesimi duyar die sanırım bu arada küçüklüğümden beri Allah'ın bulutlar arkasında olduğunu sanıorum)
-bende şuralıyım bekarım
-sen bu ukallalıkla daha çok bekar kalırsın diyemedim tabi...
-bak yan tarafta kim var dedi...
ve baktımmmmmmmmmmm
kocammmmmm
meğersem bizi beklemişler ve yan yana uçuyoduk...resimlerimi çekiodu havada ilanı aşk etmedğimi sölememe gerek yok sanırım...Ama tırstım açıkcası çok yakınımızdalardı ya ipler birbirine girse ve ben düşsem ölsem dimi
dedim kaptan sağa çek..Zaen bay ukalada tırstı ve uzaklaştık onlardan fazla üz vermemek lazım bu erkeklere karada yanyana havada yanyana ne bu böle..Nese eşsiz ölüdenizin manzarası ayaklarımın altındaydı herşey mükemmeldi bi tarafım bir an önce yere inmek istiyor malum kara canlısıyım diğer tarafım ise hiç bitmesin istiyordu..Denizin üstüne gelince biraz rahatladım nedense..Havada bol bol resm ve video çekindik...bana akrobaik hareketler ister misin dedi isterim dedim bi baktım havada dönüoruz..yüreğim ağzımda...Nese 40 dakikalık uçuşumuzdan sonra karaya ayak basmanın mutluluğunu yaşadım:))ve resimler....

sevimli otelimizden az buçuk görüntüler....

Babadağ'a çıkarken çok canımız sıkıldı çok:))

ve zirve....

burdan hazırlanıp teker teker kuş misali süzlüyorsunuz...

bu rası ilk gün dikkat hava bulutlu....

mesela benim koca o kadar hazırlandı ama uçumadı:))

o bir he man:))

Bulutlar arasında ben:)))

Geçelim 2. güne ...Sabahaın köründe uyanan duygu yine zirvededir..Allah indirmesin:))

resimlere bakarken bile nefesim kesilior ...

ve Duygu havada:))yandan çeken sevgili kocam:))

ve çekimlerimiz...

bu kadar yüksekteydik biz....

selam:))

ve yine ben:))

iniş pisti ama bu alıntı;)

karaya ayak basan Duygu artık çok mutludur....

ve biter...

şimdi geçelim benden notlara
*yamaç paraşütünün fiyatı 150 TL ve 200 Tl arasında değişiyor biz kişi başı 175 TL ye yaptık...
*ayrıyetten resim ve video çekimi istiyorsanız kişi başı 100 TL..biz istedik sonuçta bi kere oluyor...
*Otelden alıp otele bırakıyorlar...
*dikkat çok soğuk zirve..sen nie cıbıl cıbılsın dersen sen ne bana bakıosun:)
*kesinlikle spor ayakkabı giyinin.
*benim tel de kayıtlı numaraları 025256170072 bu..dedğim gibi biz u firmadan çok memnun kaldık...
*sabah saatlerini tercih edin aradaki farkı resimlerde gördünüz...
*hamile ve kalp hastaları sakına haaa!!
*olurda evlenme teklifi ya da ilanı aşk ediceksiniz çok güzel olur havada.. ben göremedim siz görün...
*aklıma gelenler bunlar başka sorunuz olursa yorumlarda ya da duykuaydin@hotmail.com mail adresimden sorabilirsiniz...
*bidaha yapar mıyım seneye tekrar yapacam yaaa...
*şimdilik bu kadar öperim....

benim gibi keçe delisiyseniz bu çekilişe buyrun eee hadii:))

1. Duyguuuuubeni öldürseler ben yinede binmem o paraşüte abooo alta baksana yahu çokk kötü korkunç :(( ama süper bi duygudur..

2. Oha bayıldım! hayalimi yapmışsın :) Yamaç paraşütü ve paraşüt istiyorum :)cok kıskandım ama yaaa :)))

1. tsmm 2013 yaz bütün bloggerlar toplanıp yapalım:))ben varımmm

3. yaaa ben de istiyorum yolumuz düşerse ölüdenize yaparım kalbim dayanırsa tabe :D

1. tatlım benm senn kesin yolun düşer ama bak yapınca ara beni...

4. inanmıyorum yaa harika bir şey benim yükseklik korkum var yaparmıyım bilmiyorum ama manzarayı görünce acayip yapmak istedim :))

1. ozamn balayında yap canım hadi bakalım...

5. tatluuumm çok güldüm ya okurken ha bide çok kıskandım orası ayrı bende istedim o ukala bekar arkadaşı alabilirim mesela:) .
    Allah gülen yüzünüzü hiç soldurmasın maşşallah dedim bir kere hada

1. manyak...sana erkekmi yok sen onamı kaldın:))amin canm saol cümlemizin soldurmasın Allah

6. Çılgın kız Duygu:)Ölüdenize gittim yapmadan geldim.Uçaktan da korkuyordum ama bindim buna da binerim beaa:)))

7. yapamam sanırım ama yapana da şapka çıkarırım. benim cesur kocam herşeyi yapar ama ben katılamadığım için hep tek :)

8. Waoov çok etkileyici fotoğraflar, çok eğlenceli anlatım :)) valla günüme neşe kattın Duygucum :) çok öperim

1. canm benm ne mutlu ban ozamn bende çok öperim senide miniğide...

9. canım seni tebrik ediyorum :))
    ben hayatta paraşüt atlayışı yapamam :((
    yapamam :((
    ayyy bakarken bile çok fena oldum :))
    aslında yükseklik korkum yok ama yinede yapamam :((
    afferin kııız :))

1. :))çok tatlısınız ya yaparsın canım inan bana bak bişi olmuoo

10. Benimde yapmak istediklerimin arasında yamaç paraşütü vardı. Fotoğrafları görünce askıya alındı :) Ömrümde bir kere lunaparka gittim, sanmayın ki kamakaziye bindim. Minik çocukların bindiği gondol var ya ona 4 dk dayanabildim. Bir hafta kendime gelemedim. Paraşütle atlasam bir ay kendime gelemem :) İyi cesaret.

11. allah mutlu mesut etsin inşallah
    ben uçaktan bile korkuyorum
    değil kendim uççam yok valla imkansız
    fotoğraflar harika;)))

12. ben var ya hayatta yapamammmm bunu.... helalllllll sana...

13. Allahım normal çift olamadın gitti:) duygu ne işin var havada kız,sen seneye bungee jumpingde yaparsın :)
    bende kalp ritm bozukluğu var,maaalesef seni izlemek bile beni korkuttu,ama çok tatlı görünüyosunuz maşallah :)

1. hahahha:)yaparım be nolcak...saol canm benm yorma o gsel kalbni boşwer

14. amannnnnnn allahimmmmmmm hic korkmuyorda :DD ben korkardim canim yaaaa okadar ucakla tatile vb gidiyorum ama bu baska birsey :DD ama güzel bir duygudur :)

Mein Blog/Blogum

15. İyiki yapmışsın harika bir duygu olmalı :) ayrıca kutluyorum seni, cesaret ister :)

16. NE MUTLU SANA YERİNDE OLMAYI ÇOK İSTERDİM
    EN BÜYÜK HAYALİ UÇMAK
    İYİKİ YAPMIŞSIN
    GÜZEL GEZİ OLMUŞ
    RABBİM MUHABBETİNİZİ DAİM KILSIN EŞİNİZLE
    HAYIRLI GÜNLER

17. Geçen yaz Fethiye'de cesaret edemedim bir türlü.Sadece izlemekle yetindim.Siz çok şeker görünüyorsunuz.Bence cesaret isteyen bir aktivite;)Helal sana:)

18. Ay ben yüksekten çok korkarım kii, helal olsun sizi canım valla.. Azmetmişsiniz ikinci gün yine gidip uçmuşsunuz :)

19. Ortak bir blog arkadaşımızdan tesadüfen bloğunuzu buldum... iyi ki de bulmuşum. Epeydir inceliyorum. Hepsi birbirinden güzel görüntüler.

Güzel bir Pazar günü dilerim ailece.