Düğünümüz....

24 Mayıs 2012 Perşembe

Mim:)

Ünlü yazarımız Hamide beni mimlemiş..ee bende ünlü olunca cevaplamamk olmaz:)

1) Blog deyince aklına ne geliyor?

hani önceden sanal bebekler vardı ya beslemezsek ölüyolardı yanımızdana yırmıoduk onun gibi çok seviyorum bakmadan olmuyor bişey yazmazsam eksik hissediyorum kendmi...

2) Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?

bu kişiden kişiye değişiyor.Ben mesela evlilik hazırlığında olduğum için genelde evlilik detayları paylaşıyorum.Ama yemek,kitap,moda,kozmetik bloglarını da zevkle okuyorum...Yani beni baymadığı sürece hepsini takip ederim...

3) Paylaşımda bir sınır olmalı mı?

Paylaşımına bağlı...bilmem ben blog dünyasından bi zarar görmedim nie göreyemki buraya tc kmlik no mu ya da çok çok özel bilgilerimi girmiyorumki içinden gelen bişeyi ne kadar sınırlayabilirsinki o zman yapay olmaz mı...Ama basın engelim olmasa yemnki şurda beni bu hale sokanların adını soyadını büyük harfle yazardım...sinirler...

4) Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?

Haksız yere bi insanı kötülüyorsa bu aşırıya kaçmış olur..Ama beni enterese etmez..Ben de kaynanalar gibi oldum hem yazıyorum hem ben karışmam diyorum demekki oğlum olcak:P

5) Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardınız?

Zaten bi bloğum var sevgilimin adını mavi yeşil alg olarak bildiği:)

6) Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?

Akıcı ve samimi olmasan bu hale gelebilir miydik sence...Seninle tanışmayı inan çok isterim.İmzalı kitabını almam lazım bi kerem:P

7) Blogumu takip ediyor musun itiraf et?

İtiraf com.:) tabiki:)

8) Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin var?

11:)
tabiki varr
yemek tarifi istiyorum
bide bebiş olunca yaşadıkların bu günlerde hamile insanları felaket takip ediyorum çok zevkli:)

Bende bu mimi dün tanıştığım mihriperi,senem,tubitos,yeni hayat,bahar006,pembeesinti,S&A,Begüm(iki şehrin Hikayesi),Rüzgara doğru...yan masaya yolluyorum:P

4 yorum:

  1. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow you blog
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim yaptım bile :)

    YanıtlaSil
  3. ♥♥♥ hayirli kandiller :) ♥♥♥
    Canim mim cevapi cok guzel olmus ama bu mim'i kelebek gibi baslatmisti bu mim ya esine ya nisanlinla yada yakin olduklarinla yapilcakti :) aaah duygum sende kendine mi cevapladin :D

    YanıtlaSil
  4. bebişiiiiimmmm yerim seni ben de seninle tanışmak istiyorum çok fazla inşallah olur istanbula geliyosun kaçak kaçak geziyosun çok pis kızacam bi dahakine :) İmzalı kitabı da olmuş bil baby :D

    YanıtlaSil