Düğünümüz....

20 Mart 2012 Salı

Düğün Mimi

2012 gelinlerimizden Sewoo çok güzel bir mim oluşturdu beni de unutmamış saolsun:) Çok yararlı olmuş.En azından fikirlerimizi paylaşıyoruz ve yeni bişiler kapıyoruz;)

1.düğününüz için düşündüğünüz giriş,ilk dans ve pasta müziğiniz ne olmalı?
Sevocum canım benim inan düşünmedim...ama aklımda planlarım var paylaşayım belki sizede fikir olur.ilk nişanımı anlatayım
Nişanımda Duman'ın senden daha güzel şarkısıyla giriş yapmıştık.Sevgilim nden gitmişti ben arkadan oynaya oynaya cilveli cilveli:)bana playback yapmıştı yani süperdi....
Daha sonra Nilüfer'in son arzum şarkısında dans etmiştik
nesee pasta kesiş müziğim Nil"hakkında herşeyi duymak istiyorum"du.
Yüzük kesiş müziği Bülent Ortaçgil "benimle oynar mısn"
Ve  asıl bomba dedem ve babam la "bana bir masal anlat baba "şarkısında dansetmiştik şahaneydi....

gelyim düğün detaylarına..Yine sıradan bi şarkıyla gireceğimi sanmıyorum bu sefer benim sevgilime bişeyler yapmam lazım şu an aklımda Nil "hakkında herşeyi duymak istiyorum"şarkısında giriş var....Dans ise teoman-nilüfer-Sensiz olmaz düeti
Pasta kesiş isee muhtemelen bşk marşı olur inanın bunu çok istiyorum:)
veeeee babalar tabiki unutulmadı Ferhat Göçer'in Beni Affet Kızıméşarkısında dansımız varrr
ama Barış Manço "oğlum" ve Kayahan"annesi onu çok severmiş"şarkılarınıı barkovizyonda kullanabilirm...
Sonraaaa çiçek atış müzğim kesinliklee Nil"Bütün kızlar"toplandık olacak...
                                                                              Ohhhh yandan:)


2.yurtdışında balayına gitmeyi düşünseydiniz tercihiniz neresi olurdu?niçin?
Canlar Yunanistan'ı görmeyi çok isterim.Çünkü yemek ve müzik kültürüne bayılıyorum.Ama maldivler neden olmasın maldiv=huzur demek bence:)
Yani şuraya gidip size"boş yere "şarkısını sölemeyi inanın çok isterdim:p

3.düğününüzde ne olmazsa keşke dersiniz?
ah nelerr sormaaa bi kere asık suratlar olmasın ve yaramaz çoçuklar olmasın..yağmurda oolmasın....bi sorun olmasn yani.....


4.nikah şahidinizin kim olmasını isterdiniz?
bebekler benim nikah oldu zaten ve şahidim kardeşimin erkek arkadaşıydı Asla pişman değilim yine olsa yine o yapardım çnkü kardeşimden farksız biri:)

5.sizce nikah kıyacağınız en uçuk mekan neresi olurdu?
Romaaaaaa-Aşk Çeşmesi ve sadce 2 mz:)


6.hayalinizdeki gelin arabası hangisi?
Tabiki minicik bir Mini Coper:)
Yerim senii ya tipe bak....

7.nedime olarak seçeceğiniz 3 kişi kim olacak?
Nedime düşünmüorum nedime nedir :))
ben böle minik gelinilki melekler düşünüyorum



8.gelin buketiniz hangi çiçeklerden oluşmalı ve ne renk olmalı?
Muhtemelen pembe ve tonları.....

9.gelinliğiniz nasıl olmalı?
Ay ne sen sor ne ben söliim kesin kabarık olcak tek bildiğim bu....

10.düğün konseptiniz hangi renkten oluşmalı? Bilmemm her renk gider düğün mekanına ya mor beyaz pembeeee....

16 yorum:

  1. bjk marşı bence süper bir fikir Duygucum bu, eğlenclei olur. bir de önerim, kınamda çaldığım ama düğünde heyecandan unuttuğum " holigan" parçası, acayip güzel olur sporseverlerin düğünlerinde bence.

    Bütün kızlar toplandık da attım ben de çiçeği, acayip süper oluyor. hele böyle atacakmış gibi yapıp atmamalar, arkanı dönüp gitmeler filan, çok eğlenceli.

    bu arada Santorini bence dünyadaki en güzel yer. Yıllar önce gitmiştim, yanımda diğer ülkelerden arkadaşlar ve bir Türk kız arkadaşım vardı. Hala o kıza "Santoriniye senle gittim be" derim. sevgiliyle gidilmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. holigan ı hemen not alıyorum Ayşe cim dier tarftarlar salonu boşaltmaz dmi:)
      çiçek olayındada bak o cilveleri hiç düşünmedmm kesn yapçam:)
      Santorini...ah be Ayşe keşke gtsek çoçuk olmadan aklmda ama

      Sil
  2. bjk marsı hahhaha:)) cok tatlısınn...ınan bana ınsan o telasla herseyı unutoyor kesınlıkle dıbınde 2 kısı olsun gorevlerı olsun sen rahat et..ayrıca konseptınnn poembe olsun bencedeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kişi paklamz beni kuzm :)aynen öle pembe olsnn ama iğrenç bi mavydi eçen baktğmda nasıl hallolur bilmiorum

      Sil
  3. o yunandan bir kare varya allahım sana geliyorum dedirtti bana.deniz güneş özlediiiiiimm.çooook.

    YanıtlaSil
  4. herkes nedimeye bir garip tepki veriyor sahiden nedimenin ne olduğunu duymadınız mı?ya da ben mi yanlış biliyorum???:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canm nedimenin ne olduğunu tabiki biliyorum ama ne bilimmm yapmamm yapmışken tam yapmak isteri mesela aynı renk aynı model elbisee gyckler bunu sağlamam zor olur mesela:)

      Sil
    2. tatlım nedimeden kastım zaten soruda kimi kastettiğimi anlamanız açısındandı.illa ki giydirip kuşandırın nedimeniz olacak değildi söylemek istediğim.neyse kankileriniz diyelim bari:)

      Sil
    3. kusura bakma canm ben yanlş anlamışım....bilmiormki kuzm ama dedğin gbi kankacanlar olur,teyzecanlar olur
      off ne nedimeymiş be:)

      Sil
    4. kanka diyeyim de bitsin bari nedime yazdım hiç duymadım diyende var ne nedimesi diyende:)

      Sil
  5. Canım şarkı seçimlerine bayıldım. Özellikle babayla dans müziği harika ;) Hayallerimizin hepsi gerçekleşsin 2012 bizim yılımız olsun ;)

    YanıtlaSil
  6. aynen dmi fıstık al kullan canm sende yap:)

    YanıtlaSil
  7. yunanistan'a gitmeyi istiyorum ben deeee ;) yaz tatilim yunan adalarında olur işallah diyorum hemen =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem inş. canm yoksa içimde kalır

      Sil
  8. Hersey gonlunce olsun bitanem insallah coooooooooooooooooooooooook mutlu bir gelin olursun insallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

    YanıtlaSil