Düğünümüz....

24 Şubat 2012 Cuma

Zor Günler

izinden döndüm ama içimden gram yazmak gelmior halbuki paylaşaçak ne çok şey var dimi....hani seçtğiniz iş,eş,arkadaşlar hayatınızı belirler ya daha doğrusu öleymiş.benim bu işyernde canm çok sıkılıor,hiç mutlu değilim...Allah isyan edenleri sewmezmiş isyan etmiorum ama haksılzığa uğramak felaket zoruma gidior.Gereksiz o kadar çok insanla zoruniyetten muatap olmak nasıl zor bi iştir Tanrı'm...gözgöze gelmemeye çalışmak.Resmen diken üstündeyim ve bütün bunlara sırf şu tayin olayları yüzünden katlanıorum.Artık gitmek istiyorum.Ve bunda zorluk çıkaranları ilahi adalete bıtrakıorum.Bu nasıl bir mantıktır ya bir aileyi parçalamak ayrı tutmak nasıl bir vicdandır.Sizden tek isteğim bana dua edin.şu tayin işerim tez zamnda hallolsun ve ben artık eşime,evime kavuşayım.Kaç gündür ne yediğimi ne içtğimi biliorum.Zor günler...

14 yorum:

  1. canım ya, uzun zamandır gorunmuyordun. İnşallah bir an once hallolur tayin işin ve rahata erersin. çok iyi anlıyorum seni, aynı dertten muzdaribiz :s

    YanıtlaSil
  2. ewet canm ya kaç haftadır yokum içimden hç bişi gelmior hayırdır kuzmm sennde mi tayin olayın var

    YanıtlaSil
  3. kurum+şehir değişikliği var, daha fena. mart-nisan gibi çözümlenmesini bekliyoruz biz de :s

    YanıtlaSil
  4. benmde öle kuzm kurum ve şehir değişikliği aynen bende mart gbi bekliorum of çok gergn süreç be gamze

    YanıtlaSil
  5. biraz daha sabretmemiz lazım :)

    YanıtlaSil
  6. bak cuma cuma ne güzel dile gelmişsin,Rabbim gönlüne göre versin söz bugün senin için ayrı okuyacam kitaptan dualarımı...

    YanıtlaSil
  7. böyle okudukca üzülüyorum senin bu durumuna canim :( ama vardir bundada bir hayir:( allah yardimcin olsun canim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  8. hop hop
    bir dakika
    önce bir sakin oluyoruz
    isyan bir boka yaramıyor senin de bildiğin gibi
    evet iş yerleri genelde böyle yerler
    ama yapabileceğimiz bir şey yoksa görmezden geleceğiz.
    Ki senin yapabileceğin bir şeyler var gibi
    bunun için de sabredeceksin ve bekleyeceksni
    yeterince bekleyebilirsen her şey gelir...

    kalp kalp kalp

    YanıtlaSil
  9. ahhhh canım bende işyerimden hiç ama hiç memnun değilim.allah yardımcın olsun tez zamanda inşallah rahatlar eşine kavuşursun çok zor çok.sabırlı ol,gönlünü ferah tut:)

    YanıtlaSil
  10. canım o kadar iyi anlıyorum ki. hani bu diken üstünde durmak diyorsun yaa. işte ben işimi sevip, sırf bir insan yüzündn kahrolanlardanım :( sen en azından ordan gideceksin, bir gün gideceksin, hepimiz biliyoruz. sabret demeyeceğim, çok zor. ama sallamamaya çalışmaktan başka bir çare var mı? yok. bu dönemi, en az hasarla atlatman lazım, hele ki düğünün öncesi. Allah yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  11. evet canm bi insan herşeyi mahfedio..ne heves kaldı işe gelmek için ne istek..çok sıkıcı günler..gidecem ama ne zamn ayşe herşey muamma Allah hepimizin yardmcısı olsn

    YanıtlaSil
  12. tatlım çok üzüldüm yaa, insanın ayaklarının geri geri gittiği bir işte çalışması bütün gününü orda geçirmesi çok kötüü, umarım hayatın umduğun gibi yoluna girer

    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Eylülden beri bekliyordum bende. Bu hafta belli oldu, çok zor bir süreç tahmin edebiliyorum. Benim için de bu işyerimden ayrılmak çok zor olacak. Sevdiğim kişi için katlandığımı düşününce zor gelmiyor. Allah kolaylık versin. İnşallah en kısa zamanda olur. İş yerindekiler için hiç moralini bozma. Geçici kişiler onlar. Yeni işinde çok mutlu olacaksın inş. Sabrettiğin zaman elde ettiklerin daha değerli oluyo unutma. Allah yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
  14. haklısn canım orası öle senin adına inan çok sevndm bakalım nolcak benimde inan o kadar zor ki

    YanıtlaSil