Düğünümüz....

31 Ocak 2012 Salı

Mim:)

Uzun zamandır mim cevaplamıyordum.Yeni bloggerımız Evlilik yolunda Adım Adım beni mimlemiş.Öncelikle sayfasını kesin ziyaret edin derim.hatta çok güzel bir çekilşi var.
Ne güzel hediyeler değil mi..Ama bugün son gün. çekilişe katılmak için bir tık yeter:)
2 tanecik mimimiz var.1.si çantalarımız.Açıkcası çanta meraklısı değilim.Yani olursad olur olmazsada olur:)İşte elimdekiler



2.mim ise hakkımda 7 gerçek.Bu mimi 3.yapışım sanırım ama çok zevkli.Sürekli değişiyor ve artıyor:
1)Ağustostan beri nikahlıyım bunu yapmak zorundaydık çünkü malesef tayin için şart.bide hep dedimki babannem,dedem görsün..İşin kötü yanı nikahımdan 1.5 ay sonra babannemi kaybettim:(
Nikahımızdan bir kare...Nikah ayrıntılarımı okumak için burayı ve bide burayı tıklayabilirsiniz:)

2)Şubat ayı kısa..Ama bana çok uzun bir ay olarak gelecek.Çünkü tayinim için bütün gerekli işlemler bu ay..Biliorum çok canım sıkılacak,çok haksızlığa uğrayacam ama hazırım..Aile bütünlüğü bozulamaz değil mi dualar bana;)
3)Haksızlığa tahamülüm yok.Büyük küçük farketmez anında soğurum.
4)Yolculuğu çok seviyorum.Özellikle gece yolculuğunu ve o molada içilen ezogelin çorbasını.......mmmm...
5)Düğünümden çok nedense kınamın unutulmaz olmasını çok ama çok isiyorum.
6)Sebze yemiyorum.Kokusu bile midemi bulandırıyor:(
7)26 yaşındayım ve çoçukları çok seviyorum.Bide yaşlıları çok seviyorum.Biri dünümüz,diğeri yarınımız değil mi....
8)header yapmayı bilmiorum:)))))
Herkese sevgiler..




12 yorum:

  1. Canım benim hep mutlu en mutlu olursun bir ömür inşAllah.. Çok yakışan bir çiftsiniz...

    Ayrıca 4.maddeyi daha önce duymustum sanki :p

    YanıtlaSil
  2. canim senin su hearderine el atmak lazim nasil birsey isterdin bende %100 anlamiyorum ama suankinden güzel birsey cikaracagima inaniyorum :D
    bana e.mailimden ulasabilirsin canim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. Hadi kuzum hayırlısı olsun dualarım senle ben de tayin için başvurdum benimki de Şubat'ta belli olacak hakkımıza hayırlısı olsun:)))

    YanıtlaSil
  4. maşallah ne güzel bi kare,bende cüzdanı salına salına sallarken çıkmışım :)) dualarım sizinle inşallah hiç ayrılmazsınız

    YanıtlaSil
  5. canım tayin işlerin en kısa zamanda olsun inşallah da kavuşun kocacınla... sebze yemiyor musuuuun nasıl yahuuu!! yemen lazım anne olacağın zaman ne yapacaksın hanıııımmm :))

    YanıtlaSil
  6. selam canim.. bende seni takip etmeye basladim . demedim galiba dimi ?
    pisman degilim :P neyse sen nisanlisin tayin icin gerekliydi orasini pek anlamadim nedenini..
    vee header istiyorsan buyur yaz bana [petrolmavisevilmezmi@hotmail.de] photoshopla aram cok iyi..
    isteyenlerede yapiyorum/yaptim seve seve..
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. fotoğrafınıza bayıldım! bir ömür mutluluklar! İyki babannenin vefatından önce nikahını yapmışsın, Allah rahmet etsin canım.

    YanıtlaSil
  8. ben seni yerim ya 8. gerçeğe bayıldım header yapmayı bilmiyorum demiş kuzumm kıyamam ben sana yaparım mail at bana sen hemencik :)

    YanıtlaSil
  9. 26 yaşındayım ve çoçukları çok seviyorum.Bide yaşlıları çok seviyorum.Biri dünümüz,diğeri yarınımız değil mi. Ne guzel bir soz vallaha sair olman gerekiyormus senin :p mim sayesinde birazcik daha yakindan tanidim seni :)) cok tatlisin biliyorsun degil mi :) insallah dugununde kinanda unutulmaz olur canim benim hep guzeliklerle hatirlanir insallah :) Biliyor musun bende seni unutmicam blog olsada olmasada hep 657 pembe mor alg vardi diyecegim ( nayiiiirrr nolmamaz diye sacma sapan birseyler eklemek geldi sonuna :p )

    Petrolmavisevilmezmi arkadasimiz yapicak mis ama ben seni coktan degmesin yagli boyaya bas vurdun sanmistim :) cesaret edemedin dimi :p guveniyorum haticeninkide guzel olur hadi hayirlisi:)

    opuyorum seni kocaman kocaman 657;)

    YanıtlaSil
  10. Nikah fotografınız çok şirin çıkmış. Çok mutlu olmanızı dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. Tatlım teşekkür ederim cevapladığın için seni daha yakından tanımış olduk :) ilk resimdeki koyu kahve çantanı çok beğendim :) Bu arada sen header yapmayı bilmiyormuşsun ama ben daha ne olduğunu bile şimdi öğrendim beterin beteri var yani :))

    YanıtlaSil
  12. pembeesinti;saol canm güzel dileklerin içinn
    4. madde benm vazgeçilmezim bebeğim:))

    güzelgül;oyy canm benm saol düşündüğün için...ulaştım bile:)

    gülümse;canm öle miii demek şubat bizi beklio bencde canm hayırlı olsunda geç olsun sorun değil;)

    renklikuşla herşey tadında;off benm öle resmim yok:)canm kmse ayrılmaz inş.

    hamide;canmmmm domates salata dışında yemiyorum nolçak benm halim bilmiorum bebiş içinn herşeyi yerim kahretsn annelik duygusu:)

    petrolmavisevilmezmi;tatlımmm ben de seni takip ediyorum sen bunu biliomusun:)))
    tatlım ayrı şehirlerdeyiz ve benim onun yanına tayinim çıkması için mecbur nikah yaptık;)header için de çok teşekkür ederm iyki varsnz valla:)

    sj;canmmm saol bende öle diorum iyki yapmışız...

    senem;doğruya doğru kuzm:)sen daha benm neleri yapamdığımıda biliosun:)

    kelebek misali;kelebeğimmmmm sen en güzel şeyler yazmışsınn öleeee ay canm ya olsaydın yanmda sıkı sıkı sarılırdım valla:)))
    canm ben net olayında bişeye cesaret edemiorum tek cesaretm en güzel nişanlık ayrşmasına katılmaktı ondada sonuncu oldum:)))
    hatice candır can:)

    ahu;beğenmene sevindim güzel anne:)

    gelinadayı;hhaha:)bende bilmiodum hatta mim ne onu bile bilmiodum yenir mi içilir mi:))ne demek canm benm

    YanıtlaSil